خبرگزاری کار ایران

قتل پسر بچه ۸ ساله توسط ناپدری و مادرش

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۶۲

مادری که فکر می کرد پسر ۸ ساله اش همجنسگراست او را با دوست پسرش به قتل رساند.

به گزارش ایلنا، مادری بیرحم و دوست پسرش به دلیل این که فکر میکردند پسر ۸ سالهشان همجنسگراست او را به قتل رساندند.

مروارید فرناندز 34 ساله و اسحاق آگویر 37 ساله به جرم قتل گابریل پسر ۸ ساله مروارید محکوم شدند.

طبق گزارشات پلیس دلیل قتل بازی گابریل با عروسکهایش بوده است!

آنها فکر میکردند که اگر کودک بیچاره با اسباب بازی هایش بازی میکند قطعا همجنسگراست و باید مجازات شود.

اسحاق، گابریل را به دلیل این که پسر دوست دخترش بود بارها آزار و اذیت میکرد و این که گابریل همجنسگراست را او به مروارید گفت و درخواست کرد که او را تنبیه کند تا دیگر سراغ عروسکهایش نرود و فکر کاری به سرش نزند.

اسحاق بارها پسر ۸ ساله در کابینتهای آشپرخانه زندانی میکرد و به او به جای غذا، مدفوع میداد تا سیر شود و او را مجبور میکرد جای آب از ادرار خود و اسحاق بنوشد تا پاک شود.

این قضیه ماهها طول کشید و گابریل به دلیل اذیت و آزار مادر سنگدل و همراهش دچار بیماری تنفسی و ریوی شده بود اما آنها او را باز هم مورد ضرب و شتم قرار میدادند.

یک روز که گابریل با عروسک خرسیاش خوابیده بود اسحاق به سراغ او می رود و با چوب شروع به زدن کودک بیگناه میکند و با فریاد به مروارید میگوید: من میگم این بچه کثیف و هرزه است و باید کشته بشود ، من هر سری دیدمش با عروسک هایش خوابیده و حال میکند این بچه حتما همجنسگراست و وجودش گناه است و باهم تصمیم میگیرند او را با گلوله بکشند.

همسایه کناریشان که یک پیرزن با پرستارش بود متوجه جیغ و داد و صدای شلیک گلوله میشود و از پرستارش درخواست میکند تا با پلیس هرچه زودتر تماس بگیرد تا جان گابریل را نجات بدهند اما وقتی پلیس به خانه آنها میآید با گابریلی که غرق خون بود و مروارید و اسحاق بالاسرش نشسته بودند و مشروب میخوردند رو به رو شدند.

پس از رساندن گابریل به بیمارستان ، او به دلیل شکستگی جمجمه و خونریزی زیاد به خاطر گلولهای که در کشاله ران و ریهاش بود کشته شد.

دادگاه پس از شنیدن گزارشات پلیس و اعترافات آنها ، مروارید فرناندز را به حبس ابد و اسحاق آگویر را به اعدام حکوم میکند.

منبع: رکنا

قتل پسر بچه ۸ ساله توسط ناپدری و مادرش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز