خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۵.۷۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۱ دانلود ویدیو

اقدام عجیب وزیر گردشگری پس از تاخیر پرواز هواپیما! +فیلم

کد خبر : ۶۹۶۴۳۰

اقدام عجیب یک وزیر محلی گردشگری پاکستان به دلیل تاخیر پرواز هواپیما در فرودگاه پایتخت این کشور سوژه رسانه ها شد.

به گزارش ایلنا،‌ اقدام عجیب یک مسافر پاکستانی به دلیل تاخیر پرواز هواپیما در یکی از فرودگاه های این کشور خبرساز شد. در ویدئویی که تبدیل به ویدئویی داغ در این کشور شده است این مسافر خشمگین را در حالی که قصد دارد لباس هایش را در سالن فرودگاه اسلام آباد پاکستان به آتش بکشد نشان می دهد.

او سپس شدیدا با ماموران فرودگاه به مجادله پرداخته و اقدام به هل دادن آنها کرد. اما پس از پخش گسترده این ویدئو در شبکه های اجتماعی مشخص شد که این مسافر خشمگین یکی از مقامات محلی در پاکستان و در واقع وزیر گردشگری در این کشور بوده است.

بنا به گزارش رسانه های محلی پاکستان، دادگاه عالی این کشور " فیدا حسین"، وزیر گردشگری منطقه گیلگیت بالتیستان را به خاطر رفتار نامناسبش در فرودگاه پایتخت این کشور احضار کرده است. در بیانیه این دادگاه آمده است : " به گزارش برخی رسانه ها تاخیر در پرواز هواپیما بدلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی بود و وزیر گردشگری به دلیل هل دادن یکی از ماموران فرودگاه در مظان اتهام است."

صدای او در این ویدئو که رو به ماموران فریاد می زند " آب و هوا نامساعد است. آب و هوا برای یک پرواز نامساعد است و برای بقیه پروازها نه؟"

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی پاکستان و بویژه فیسبوک با واکنش برخی کاربران همراه بود. یکی از کاربران پاکستانی در کامنتی نوشت: "این نوع رفتار یک وزیر در کشور ما مایه شرمساری است. وقتی او نمی‌تواند به دیگران احترام بگذارد نباید بر سر خدمت باشد. او باید فورا استعفا دهد و از مردم عذرخواهی کند."

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز