خبرگزاری کار ایران

20 سال جوانی تضمینی با ماسک گل های معطر

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۶۸۲

با ماسک گل رز 20 سال جوانتر به نظر می رسید.

به گزارش ایلنا، ماسک گل رز یکی از قدیمی ترین ترکیباتی هست که از گذشته تا بحال برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می شود و اگر دقت کرده باشید در فیلم های قدیمی حمام های اشرافی پر شده بودند از گل رز های طبیعی که علاوه بر زیبایی و بوی خوش موجب خواص فوق العادهای هم میشدند .

گل رز چه خواصی دارد؟

با داشتن آنتی اکسیدانهای قوی از پیری زودرس جلوگیری کرده و موجب جوانسازی پوست شما میشود .همچنین استفاده از گل رز برای پوست موجب نرمی ، لطافت و آبرسانی به پوست میشود و حتی ماسک گل رز باعث روشن شدن و لایه برداری ملایم پوست میشود .در اینجاست که باید بگویم اگر لبهایت خشک می شود و یا دچار تیرهگی لب هستید یکی از سادهترین ماسکهای خانگی برای زیبایی لب ، ماسک گل رز است .برای همین تصمیم گرفتم در این مقاله ماسگ گل رز را آموزش دهم تا بتوانی زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

ماسک گل رز برای چه کسانی مناسب است؟

کسانیکه از التهابات و جوشهای پوستی رنج میبرند و همچنین کسانیکه پوست خشکی دارند باید از ماسک گل رز استفاده کننداما اگر به پوست و زیبایی خود اهمیت ویژهای میدهید این ماسک میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

ماسک گل رز

بهترین نوع گل برای تهیه این ماسک ، گل محمدی است ، اما میتوانید از هر نوع گل رزی هم برای تهیه آن استفاده کنید.ماسک گل رز برای انواع پوست (خشک ، چرب و مختلط) مناسب است.

چطور ماسک گل رز درست کنیم ؟

برای تهیه ماسک گل رز فقط کافیست:

10 عدد گلبرگ رز یا گل محمدی

یک قاشق شیر یا ماست کم چرب

یک قاشق پودر جوانه گندم

یک قاشق عسل طبیعی

را به خوبی با هم ترکیب کنید وبعد از آماده شدن ماسک گل رز آن را بر روی صورت و گردن خود پخش کنید .

20 الی 30 دقیقه صبر کنید و سپس با یک دستمال مرطوب صورت و گردنتان را تمیز کنید و سپس با آب سرد شستشو دهید.

خواص گل محمدی برای پوست

این ماسک جوانساز باید حداقل هفتهای دو بار استفاده شود و خواهی دید که چطور پوستت روشن تر ، نرم تر و چین و چروک ها تا میزان قابل توجهی کاهش می یابد .

بخور پوست با گل رز

اگر میخواهید این پروسه زیبایی را تکمیل کنید هفتهای یکبار پوستتان  را با گلرز بخور بده به این صورت که مقداری گل رز را در یک ظرف فلزی بجوشانید و مقداری روغن اسطوخودوس به آن اضافه کنید و سپس صورت و گردنتان را بالای ظرف بگیرید و یک حوله بر روی سرت بکشید با بخور گل رز به پوستتان رطوبت رسانی شود.

خواص گل رز برای پوست

استفاده از ماسک گل رز و بخور رز روشی فوق العاده آسان برای زیبایی و جوانسازی پوستتان هست که می توانید به راحتی در منزل و بدون هزینه اضافی از آن بهره ببرید.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز