خبرگزاری کار ایران

معجزه موی سیاه با سیب زمینی!

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۶۹

با سیب زمینی موهایتان را سیاه کنید و برای همیشه از شر موهای سفید خلاص شوید!

به گزارش ایلنا، غصه سفید شدن موهایتان را نخورید، این ترکیب معجزه گر سفیدی تارهای موها را کاملا برطرف می کند.

 موی سفید نه تنها یکی از معضلات دوران پیری است بلکه بسیاری افراد از سنین جوانی با آن مواجه می شوند و یکی از شکایت های همیشگی آنها رنگ کردن مداوم موها مخصوصا با رنگ های شیمیایی است.

رنگ موهای زیادی در بازار وجود دارد که برای پوشاندن سفیدی مو از آنها استفاده می شود اما همه این رنگ ها شیمیایی بوده و استفاده مداومشان برای سلامتی مضر است.

راه حل های بسیاری برای برطرف کردن سفیدی مو وجود دارد اما ما به شما یکی از بهترین راهکارهای طبیعی و سالم را توصیه میکنیم.

دستورالعمل:

پنج سیب زمینی را پوست گرفته و در یک ظرف حاوی دو لیوان آب ریخته و آن را روی حرارت قرار دهید پس از اینکه اولین حباب های نشانه جوشیدن آب را مشاهده کردید باید پنج دقیقه صبر کرده و سپس ظرف را از روی حرارت بردارید، می توانید برای معطر شدن رایحه این ترکیب معجزه آسا روغن های طبیعی رزماری یا اسطوخودوس به آن اضافه کنید.

طرز استفاده این ترکیب معجزه گر:

ابتدا موهای خود را مثل همیشه بشویید سپس این ترکیب را روی پوست سر خود ماساژ دهید و پس از مدت کوتاهی می‌بینید که دیگر از تارهای موی سفید در سرتان خبری نیست.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز