خبرگزاری کار ایران

در آرژانتین رخ داد؛

رد برجای مانده از فرازمینی‌ها روی برف

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۲۳۳

نوجوان آرژانتینی به طور تصادفی جایی که احتمالا می‌تواند محل فرود یک یوفو باشد را روی برف‌ها پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، روزی نیست که ویدئوهایی که ادعا می‌شود حضور فرازمینی‌ها را در آسمان زمین ثابت می‌کنند در اینترنت منتشر نشود. این ویدئو‌ها که اشیاء نورانی را در آسمان سراسر جهان نشان می‌دهند توسط شهروندان کنجکاو تهیه و منتشر می‌شوند. هیچ کس نمی‌داند این یوفوها یا اشیاء پرنده درخشان دقیقا چه هستند و از کجا آمده‌اند. برخی آنها را فناوری پیشرفته کشورهای ابرقدرت می‌دانند و برخی دیگر با رد این نظر آنها را موجودات فضایی می‌دانند که بر زمین و ساکنان آن کاملا احاطه دارند و این واقعیت از طرف برخی دولتمردان مطلع از مردمان جهان مخفی نگه داشته شده است.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است از حضور این موجودات غریبه فضایی این بار نه در آسمان بلکه روی زمین حکایت می‌کند. در این ویدئو دو عکسی که به تازگی یک نوجوان ۱۷ ساله آرژانتینی در دهکده کوچک "موکوئهوئه" تهیه کرده است و ادعا می شود محل احتمالی دو یوفو روی برف باشد نشان داده می شود.

این نوجوان در گفت وگو با یک روزنامه محلی با نام "ال ام نئوکئن" در این مورد گفت: " اندازه و شکل کاملا بی‌نقصی که روی برف‌ها بود حیرت انگیز بود. من تابحال چنین چیزی ندیده بودم. "

این نوجوان که نامش " رودریگو" اعلام شده است هنگامی که با موتورسیکلت در راه بازگشت به منزل بود با دیدن این صحنه بلافاصله با دوربین تلفن همراهش تصاویری از آن تهیه کرد. او ادامه داد: " تعجب من از این بود که هیچ ردپایی در آنجا دیده نمی‌شد. مطمئنا این دهکده توسط موجودات فرازمینی بازدید شده بود. من به وجود یوفو باور دارم و معتقدم این رد یکی از آنها بود."

این ویدئو روز گذشته در کانال یوتیوب Secureteam۱۰ منتشر شد. ادمین این کانال با نمایش عکس‌ها در این ویدئو درباره چگونگی تهیه آن، شکل و اندازه و اینکه ماهیتی فرازمینی دارند توضیح می‌دهد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون حدود ۱۰۰۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار ویدئو واکنش برخی از کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " آنها زمین پوشیده از برف را برای فرود انتخاب کرده‌اند تا خطر آتش گرفتن پوشش گیاهی هنگام فرود یوفو را به حداقل برسانند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز