خبرگزاری کار ایران

ماهیگیری مرد چینی در سرویس بهداشتی عمومی! +فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۴۴

مرد جوان چینی که قصد گرفتن ماهی در یک سرویس بهداشتی عمومی را داشت به طرز عجیبی گرفتار شد.

به گزارش ایلنا، مردی که به دنبال یک ماجرای عجیب در یکی از سرویس های بهداشتی شهر " ژیانگ یانگ" استان هبئی چین گرفتار شده بود توسط آتش نشانان نجات یافت. گیر کردن دست این مرد جوان در کاسه توالت موجب شد تا او در داخل یکی از سرویس های بهداشتی گرفتار شود. ماجرا از آنجا آغاز شد که مرد جوان با خرید چند ماهی از بازار در حال بازگشت به منزل بود که در بین راه مجبور شد تا برای لحظاتی در یک سرویس بهداشتی عمومی متوقف شود. اما از آنجا که این ماهی ها زنده بودند ناگهان یکی از آنها به داخل کاسه توالت سقوط کرد.

پس از این حادثه مرد جوان تلاش کرد تا ماهی را از داخل کاسه توالت خارج کند اما نه تنها موفق به این کار نشد بلکه خود به شکل عجیبی گرفتار شد. ماموران آتش نشانی محلی چین بعدظهر روز شنبه گزارشی در مورد گرفتار شدن یک مرد جوان در داخل یکی از سرویس های بهداشتی عمومی را دریافت کردند. آنها پس از حضور در محل حادثه با استفاده از تجهیزات مخصوص موفق شدند تا این مرد را نجات دهند.

در ویدئویی که منتشر شده است ماموران آتش نشانی را در حال شکستن کاسه توالت با استفاده از تجهیزات ویژه نشان می دهد. چند ماهی دیگر که ظاهرا موفق به پریدن در داخل کاسه توالت نشده بودند در این ویدئو در کنار مرد جوان دیده می شوند. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " آیا واقعا این مرد قصد داشت ماهی را که به داخل کاسه توالت پریده بود را برای شام بخورد؟ " همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت جالبی نوشت : " من از زاویه مثبت به این ماجرا نگاه می کنم و فکر می کنم این مرد نگران بود که لوله های فاضلاب توسط این ماهی مسدود شود."

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز