خبرگزاری کار ایران

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند!

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۶۷

مهمان های عروسی وقتی عروس و داماد را سوار یک خودروی پلیس دیدند، شوکه شدند. وقتی خنده عروس و مامور پلیس هم به آن اضافه شد همه متعجب بودند که چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش ایلنا، مأموران پلیس آمریکا این عروس و داماد را در حالی که ماشین عروس گل زده شان در کنار بزرگراه گرفتار شده بود مشاهده کردند و وقتی از آنان شنیدند که میهمان ها منتظر هستند و شاید جشن بهم بریزد، آنان را سوار خودروی پلیس کردند و به تالار محل برگزاری جشن بردند.

به‌گزارش گروه ترجمه رکنا، عروس 24 ساله و داماد 32 ساله وقتی به جشن رسیدند هر دو مامور پلیس را به داخل جشن دعوت کردند و در برابر همه حاضران در جشن از آنان تشکر کردند.

داماد جوان گفت: «وقتی خودروی مخصوص جشن خراب شد خیلی سعی کردیم تا با مکانیک سیار تماس بگیریم ولی در آن ساعت روز همه مکانیک های سیار اعلام کردند که امکان تعمیر سریع خودرو را ندارند و باید چند ساعت به آنان وقت بدهیم اما زمان می گذشت. به ناچار وقتی خوردوی گشت پلیس که در حال عبور بود را دیدیم آن را متوقف و موضوع را با آنان مطرح کردیم.

خوشبختانه آن 2 مامور خوش اخلاق علاوه بر اینکه هماهنگ کردند تا خودروی ما به مکانیکی انتقال یابد من و عروس خانم را هم به موقع به جشن عروسی رساندند.»

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز