خبرگزاری کار ایران

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد+تصاویر

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۲۱

تاره فارس مدل مشهور عراقی بعد از مرگ مرموز 2 زن زیبا که شغل آنها به زیبایی و مد ربط داشت به قتل رسید.

به گزارش ایلنا، در ماه‌های اخیر سه زن زیبا در عراق هرکدام به نوع مرموزی تسلیم رگ شده‌اند و تحقیقات پلیس عراق در 2 پرونده تا به این لحظه به جایی نرسیده است. تاره فارس مدل مشهور عراقی و دختر شایسته عراق چند روز قبل به دست 2 موتور سوار به قتل رسید. با قتل تاره فارس تعداد قتل‌های زن‌های زیبا در عراق به عدد 3 رسید. چندی پیش رشا الحسن صاحب یک مرکز زیبایی به طور مرموزی فوت کرد. علت مرگ این زن زیبا ایست قلبی اعلام شد اما از همان اول فرضیه زیادی در مورد به قتل رسیدن رشا الحسن مطرح شد. فرضیه قوی که در مورد قتل این زن مطرح می‌شود به یک زن ایرانی ربط دارد. رسانه‌های عراقی اعلام کردند یک زن ایرانی رقیب رشا الحسن در وارد کردن لوازم آرایشی بوده است، به هین خاطر برخی اعتقاد دارند قتل رشا الحسن می‌تواند کار این زن ایرانی باشد.

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد+تصاویر

قبل از رشا الحسن یک زن زیبا دیگر به طور مروزی جان خود را از دست داده است.
 
خبر فوت کارشناس زیبایی عراقی دکتر «رفیف الیاسری» پس از انتقال او به بیمارستان منتشر شد. سخنگوی وزارت بهداشت و درمان عراق گفت: یاسری در حالیکه از دنیا رفته بود به بیمارستان "شیخ زاید" انتقال داده شد.
 
بنا به گزارش منابع محلی در عراق ، این کارشناس و جراح زیبایی معروف به دلایل نامعلومی فوت کرده است. رفیف الیاسری متولد سال 1985 میلادی و 33 ساله دکتر زیبایی معروف در سطح محلی و جهانی بود و درباره امور مربوط به زنان در شبکه‌های عراقی از جمله ماهواره "سومریه" برنامه اجرا می‌کرد.

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد+تصاویر

جسد رفیف را به پزشکی قانونی ارجاع داده‌اند تا ظرف هشت تا ده روز تحقیقات روی او صورت بگیرد.

رفیف الیاسری به تازگی (در ماه مارس) از سوی مؤسسه  فرانسوی به عنوان سفیر حسن نیت در حقوق بشر و صلح انتخاب شده بود.

تاکنون دو نفر از نزدیکان او از سوی پلیس دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته اند. خبرگزاری‌ها به نقل از برادر این جراح معروف عراقی می‌گویند : رفیف ساعت 2 شب در حالیکه گریه می‌کرد از محل کار به خانه برگشت و از شرایط روحی بدی رنج می‌برد ، سپس هوشیاری‌اش را از دست داد و ما او را فوراً به بیمارستان رساندیم. پزشک می‌گوید او یک ربع قبل از رسیدن به بیمارستان بر اثر سکته مغزی جان سپرده است.

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد+تصاویر

بسیاری از عراقی ها با هشتگ رفیف الیاسری در توییتر با بازماندگان همدردی کردند. البته شایعات زیادی درباره مرگ این چهره سرشناس عراقی وجود دارد؛ برخی می‌گویند در غذای او ماده سمی آرسنیک وجود داشته و برخی دیگر حادثه  تصادف  را علت مرگ او می‌دانند. عده‌ای هم می‌گویند که جسد او را در خانه‌اش و در حالیکه خون استفراغ کرده بود پیدا کردند.
 
 اگرچه چندماه است از مرگ رفیف می‌گذرد اما مسئولان هنوز علت واقعی مرگ او را اعلا نکرده‌اند. به گزارش یک رسانه عراقی به نقل از یک منبع آگاه، با اینکه چندماهی از مرگ رشا الحسن و رفیف الیاسری می‌گذرد اما مسئولان مربوط نتایج تحقیقات خود را اعلام نمی‌کنند و بارها در اینباره سکوت کرده‌اند.

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد+تصاویر

الیاسری در توضیح این عکس در اینستاگرامش نوشته بود: حسین... پسری که آتش صورتش را سوزاند اما قلب پاکش را نتوانست بسوزاند. تمام تلاشم را می کنم تا او را درمان کنم... کار آسانی نیست اما کودکی به پاکی و معصومیت او باید زندگی طبیعی داشته باشد.
 
گفته می شود رفیف الیاسری سرپرستی 130 خانواده ی فقیر عراقی را بر عهده داشت و افراد بی بضاعت را که چهره هایشان در حوادث آسیب دیده بود رایگان جراحی می کرد. او یک مرکز زیبایی به نام "باربی" هم دایر کرده بود که در اینستاگرام 300هزار فالوئر داشت.
 
قتل تاره فارس مدل مشهور عراقی به دست داعش یا گروهای تندرو؟

تاره فارس
 قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد+تصاویر

چندی پیش خبر قتل مدل مشهور عراقی که بیش از 2 میلیون فالوور در اینستگرام داشت در سایت های خبری عرق منتشر شد این دختر 22 ساله توسط 2 موتور سوار با شلیک شش گلوله که 2 تای آن به سر وی برخورد کرده است از پای در آمد. تاره فارس به عنوان دختر شایسته عراق هم انتخاب شده بود. این دختر زیبا در حرفه مدلینگ مشغول به کار بود که در اوج موفقیت زندگی اش به پایان رسید.
 
بعد از قتل این ستاره مدلینگ خیلی ها عامل قتل او را گروه های تندرو مذهبی عنوان کردند. داعش هنگامی که در عراق حکوت داشت به آرایشگاه‌ها حمله می‌کرد و دختران بی حجاب را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و حتی برخی از آنها را به قتل می‌رساند. به این خاطر است که انگشت اتهام برای قتل سه زن زیبا عراقی که هرکدامشان به نحوی با زیبایی و مد سر و کار داشتند به سوی داعش نشانه رفته است.
 
عبدالوهاب الطائی مشاور اطلاع‌رسانی وزیر کشور عراق دخات هرگونه جناح های سیاسی و مذهبی را تکذیب کرد و گفت: تحقیقات نشان می دهد هیچ یک از گروهای مسلح، سیاسی و مذهبی در قتل تاره فارس دخالت نداشته‌اند.
 
در ادامه فرضیه‌ها ، همان روزهای نخست اسم شخصی به نام عبدالله الویسی به عنوان مظنون اصلی این پرونده مطرح شد. خیلی از پایگاه‌های خبری عراق الویسی را  قاتل ملکه زیبای عراق عنوان کردند. چند روزی از این حدس و گمان ها گذشت تا پلیس اعلام کرد یک مظنون که به احتمال زیاد عبدالله الویسی است را دستگیر کرده است اما بنا به دلایلی که هیچکس نمی داند پلیس جزییات بیشتری از این مظنون اعلام نکرد.
 
آیا پلیس به دلیل اینکه این متهم قتل ملکه عراق با گروهای تندروی در ارتباط است زوایای پنهان این پرونده را اعلام نکرده یا دلیل دیگری وجود دارد.
 
تاره فارس طی سال‌های اخیر به دلیل انتشار تصاویر بی حجاب و نامتعارف از خود در شبکه‌های اجتماعی مخالفان بسیاری داشته است و بارها تهدید به مرگ شده بود یکی از این تهدید ها شب قبل از مرگش توسط عبدالله الویسی انجام شده بود که پلیس به همین دلیل وی را بازداشت کرده است.

این مرد در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: فردا روز مرگ تاره فارس است .

منبع: رکنا
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز