خبرگزاری کار ایران

جنایت هولناکی از هیتلر که به تازگی لو رفت

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۷۷۴

هیتلر وقتی رهبر آلمان شد به خاطر اتفاقاتی که در کودکی اش رخ داده بود یکی از بیمارستان های مونیخ را با خاک یکسان کرد تا آتش کینه های حقارت کودکی اش خاموش شود.

به گزارش ایلنا، یک صبح سرد در سرمای شدید مونیخ آلمان من کودکی هشت ساله بودم لباس‌هایم هم آنقدر گرم نبود که بتوانم تحمل کنم خانه‌مان هم که یک اتاق کوچک بود منو خواهر و برادر و مادرم زندگی می‌کردیم.

من برادر بزرگتر بودم مادرم از سرطان سینه رنج می‌برد تا اینکه آنروز صبح نفس کشیدنش کم شد اشک در چشمانش جمع شد نمی‌دانست با ما چه کند سه کودک زیر ۹ سال که نه پدر دارند نه فامیل و مادرشان هم اکنون رو به مرگ است.
 
دم گوشم به من چیزی گفت، او گفت که تو باید از برادر و خواهرت مراقبت کنی من که هشت سال بیشتر نداشتم قطره اشکم ریخت روی صورت مادرم سریع بلند شدم تا پزشکی بیاورم نزدیک ترین درمانگاه به خانه ما درمانگاهی بود که پزشکانش یهودی بودند رفتم التماسشان کردم.
 
می‌خندیدن و می‌گفتند به پدرت بگو بیاید تا یک پزشک با خود ببرد آنقدر التماس کردم، آنقدر گریه کردم که تمام صورتم قرمز بود اما هیچکس دلش برای من نسوخت چند دارو که نمیدانستم چی هستند از آن جا دزدیدم و دویدم آنها هم دنبال من دویدند وقتی رسیدم به خانه برادرم و خواهرم گریه می‌کردند دستانم لرزید و برادر کوچک گفت آدُلف، مادر نفس نمی‌کشد.
 
شل شدم داروها افتاد آرام آرام به سمتش رفتم وقتی صورت نازنینش را لمس کردم آنقدر سرد شده بود که دیگر کار از کار گذشته بود.
 
یهودیان وارد خانه شدند و مرا به زندان کودکان بردند آنقدر مرا زدند که دیگر خون بالا میاوردم وقتی بعد چند روز آزاد شدم دیدم خواهر و برادر کوچکم نزد همسایه ما بودند و همسایه، مادرم را خاک کرده بود دیگر هیچ چیز برای از دست دادن نداشتم کارم شب و روز درس خواندن و گدایی کردن بود.
 
وقتی رهبر آلمان شدم اولین جایی را که با خاک یکسان کردم همان درمانگاه مونیخ بود سنشان بالا رفته بود و مرا نمی شناختند اما هم اکنون من رهبر کشور آلمان بودم التماسم می‌کردند دستور دادم زمین را بکنند و هر 6 نفر را درون چاله با دست و پای بسته بیاندازند و چاله را پر کنند.
 
التماس می‌کردند و می‌گفتند ما زن و بچه داریم آنقدر بالای چاله پر شده ماندم تا درون خاک نفسشان بریده شود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز