خبرگزاری کار ایران

این زن به خاطر انتقاد در تلویزیون تهدید به مرگ شد +عکس

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۲۲۰

یک منتقد تلویزیونی که درباره سقط جنین در تلویزیون صحبت کرده بود مورد تهدید و مرگ خود و خانواده اش قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، دنیس مک آلیستر تهیه کننده رسانه و همچنین مهمان فاکس نیوز که مسئله سقط جنین را در توئیتر مورد بحث قرار داده بود، مورد انتقادات شدید قرار گرفت و چندین بار تهدید به قتل شد.

تهدیدات ارسالی برای دنیس به حدی جدی و زیاد بود که او و کودکانش را ترساند و در نهایت مجبور به در جریان گذاشتن پلیس شد.

جالب است بدانید که مک آلسیتر تنها درباره مسئولیت پذیری مادران در رابطه هایشان و همچنین به خطر نیانداختن جان نوزادان معصوم و ریشه کن کردن سقط صحبت کرده بود و نام ارگان خاص و گروه خاصی را عنوان نکرده بود، با این حال این جملات به مذاق مخاطبان و منتقدان خوش نیامده است و آن ها جانش را مورد تهدید قرار دادند.

البته چندی پیش الیزابت جانسون یکی از فعالان فمینستی مدافع حقوق مادران نیز مانند مک آلسیتر تهدید به مرگ شد و این مسئله کاملا عادی می باشد.

با این حال عده ای از طرفداران توییتری دنیس دست به دعا برداشته اند و شدیداً نگران سلامتی او و خانواده اش می باشند البته تا اطلاع ثانویه خانه این زن تحت نظارت پلیس قرار دارد و او این موضوع را نیز توئیت کرده است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز