خبرگزاری کار ایران

نبوغ مادر بزرگ در برابر گرانی پوشک!

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۹۵۰

​دوستی تعریف می‌کرد مادر بزرگ پیر و بیماری دارد که در خانه پدرش زندگی می‌کند. مادر بزرگ به دلیل یک بیماری مزمن قادر به کنترل کامل ادرار نیست و از 3 سال پیش برایش پوشک بزرگسال از نوع "شُرتی" آن تهیه می‌شود.

به گزارش ایلنا، مادر بزرگ از وقتی که پوشک گران شده مصرف پوشک خود را به نصف رسانده و این گونه به اقتصاد خانواده پدر کمک می‌کند. او که "خیاطی" خوب می‌داند روشی ابداع کرده که یک پوشک را دو بار مصرف می‌کند، به این شیوه که دستکشی به دست کرده و با قیچی بخش‌های آلوده شده پوشک را می‌برد و به دور می‌اندازد و دوباره بخش‌های تمیز آن را با سوزن و قیچی به هم می‌دوزد و این گونه از یک پوشک دو مرتبه استفاده می‌کند.

دوستم می‌گفت اوایل امر متوجه این تکنیک مادر بزرگ نشده بودیم اما وقتی مصرف او در هفته‌های اخیر به نصف رسید، مادرم چندوچون قضیه را از مادر بزرگ جویا شد و مادر بزرگ رمزو راز کاهش مصرف را برای او توضیح داد. مادربزرگ اصرار داشت شب‌ها وقتی در اتاقش تنهاست این کار را بکند تا کسی متوجه این ترفند او نشود. چون او در هفته‌های گذشته از شنیدن خبر گرانی چند برابری پوشک و خرج زیادی که این مساله روی دوش پسر تقریبا میانسالش – بازنشسته – می‌گذارد، بسیار ناراحت بوده و به دنبال راهی بوده تا فشار اقتصادی را از دوش پسرش کمتر کند.

گاهی وقت‌ها نبوغ آدمی در هنگامه عسرت و سختی شکفته می‌شود.

منبع: عصر ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز