خبرگزاری کار ایران

در چین صورت گرفت؛

جنجال گورخوابی 6 زن بیوه در قبرستان+ عکس

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۷۹۰

6 زن مطلقه برای آرامش بعد از طلاق مدیتیشنی در قبرستان برگزار می کنند.

به گزارش ایلنا، زنان مطلقه چینی برای این که درد روحی و روانی جدایی را فراموش کنند، در اقدامی عجیب در قبرستان دور هم جمع می شوند و در قبر می خوابند.

گروهی از زنان چینی اخیرا پس از آن که در حین خوابیدن داخل قبرهای کم عمق در حومه شهر چونگ کیونگ عکسشان گرفته شد، تبدیل به سوژه خبری شدند.
 
سپس مشخص شد این کار بخشی از یک آداب و رسوم عجیب به نام مدیتیشن قبرستان است که برای کنار آمدن با طلاق صورت می گیرد.
 
مدیتیشن قبرستان نظر فکر لیو تایجی 30 ساله و مطلقه است که به زنان دیگر کمک می‌کند تا بتوانند از با ناراحتی شکست در ازدواج شان کنار بیایند.
 
لیو که در سن 19 سالگی ازدواج کرد و در 21 سالگی فرزندش به دنیا آمد، در سال 2015، طلاق سختی را تجربه کرد و در عین حال نتوانست تجارت خودش را راه اندازی کند، دوران سختی برای او بود ولی توانست آن را پشت سر بگذارد و اکنون می خواهد به زنان دیگر کمک کند تا آنها نیز درک کنند زندگی همچنان جریان دارد و باید اتفاقات تلخ گذشته را رها کنند.
 
خانم لیو می گوید: من می دانم که یک زن وقتی احساس می‌کند ترک شده، چه احساسی دارد، وقتی طلاق گرفتم حتی می‌خواستم خودکشی کنم، کسی که افسرده است، تقریبا فکر می‌کند نزدیک به مرگ است. شاگردان من با دراز کشیدن در قبر، می‌توانند تا حدی مرگ را تجربه کنند. این موضوع به آنها یادآوری خواهد کرد که هنوز خیلی کارها هست که در زندگی انجام نداده و باید گذشته را فراموش کرده و زندگی جدیدی شروع کنند.
 
در یکی از کلاس‌های اخیر مدیتیشن قبرستان خانم لیو تایجی گرفته شده ، زنانی در سوراخ های کم عمقی در زمین دراز کشیده و یک فویل پلاستیکی نیز روی آنها را پوشانده و چشمان آنها بسته است و دست هایشان را به حالت دعا و یا روی سینه قرار داده‌اند.
 
مشخص نیست که آنها تا چه زمانی باید به همین حال باقی بمانند ولی عقیده پشت این آداب ، شبیه سازی مرگ است تا آنها از مشکل خودشان دست کشیده و زندگی جدیدی شروع کنند.
 
خانم لیو می گوید برای خودش یک سال طول کشید تا از ناراحتی طلاق بهبود پیدا کند و برای آن که بتواند به دیگر زنان مطلقه کمک کند تا سریع‌تر این دوران را طی کنند، او هر چند ماه یک بار کلاس مدیتیشن قبرستان را به صورت رایگان برگزار می‌کند.
 
تایجی در ادامه صحبت‌هایش گفت: شکست ترسناک نیست. من می‌خواهم همه زنان مطلقه زندگی خودشان را داشته و به اهداف خودشان برسند.

منبع: رکنا

جنجال گورخوابی 6 زن بیوه در قبرستان+ عکس

جنجال گورخوابی 6 زن بیوه در قبرستان+ عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز