خبرگزاری کار ایران

در آمریکا رخ داد:

ناپدید شدن یوفو پس از نزدیک شدن جنگنده نظامی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۶۲۲

یوفویی که در آسمان در حال پرسه زدن بود پس از نزدیک شدن یک جنگنده نظامی بلافاصله ناپدید شد.

به گزارش ایلنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مشاهده نورهای عجیب معلق در آسمان منطقه "سن دیگو" ایالت کالیفرنیای آمریکا را به تصویر می کشد. این ویدئو توسط یک شهروند محلی با نام "جف ارموئیان" و با کمک تلفن همراه تهیه شده که مدعی است این نورهای عجیب را در بیرون از خانه اش رویت کرده است.

همچنین ویدئوی دیگری نیز از این پدیده منتشر شده که ادعا می‌شود لحظاتی پس از رویت این نورهای درخشان در آسمان یک جنگنده نظامی نیز بلافاصله به سمت موقعیت نورها پرواز کرده است.

در این ویدئو مشاهده می شود پس از نزدیک شدن جنگنده این نورهای درخشان که احتمالا متعلق به یک یوفو بوده بلافاصله محو می شوند.

یکی از این ویدئوها تنها یک ساعت پس از انتشار حدود 11000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش برخی کاربران همراه بود. اما مسئولان محلی با رد شایعات موجود اعلام کردند که نورهای معلق در آسمان حاصل انفجار بوده است. آنها این نورها را در نتیجه یک مانور نظامی دانستند اما از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کردند.

این در حالی است که نظریه پردازان توطئه‌ که از توضیحات مقامات محلی قانع نشده‌اند بر این باورند که آنها سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت هستند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز