خبرگزاری کار ایران

در آمریکا رخ داد؛

مرگ نوزاد 3 ماهه در ماشین بر اثر گرما

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۳۳

یک زن جوان، زمانی متوجه مرگ نوزادش در داخل ماشین شد که پس از اتمام کار و هنگام مراجعه به خانه بوی بدی را از داخل ماشینش استشمام کرد.

به گزارش ایلنا، نوزاد سه ماهه‌ای که در خودروی مادرش رها شده بود در اثر گرمای شدید داخل خودرو جانش را از دست داد. مادر حواس پرت این کودک هنگام مراجعه به محل کار خود فراموش کرده بود تا پسرش را به پرستارخانگی‌اش تحویل دهد. این زن پس از اتمام کار و مراجعه به خودرو، بوی بدی را از داخل آن استشمام کرد که متوجه مرگ نوزاد خود در صندلی عقب خودرو شد.

گروه اورژانس پزشکی و پلیس دقایقی بعد در محل حادثه حاضر شدند اما این کودک جان خود را از دست داده بود. جسد "آیدن" به بیمارستانی در منطقه کنتاکی آمریکا منتقل شد و پزشکان مرگ کودک را تایید کردند.

بنا به گزارش پلیس این زن هر روز صبح دو فرزندش را به دو مرکز نگهداری کودک تحویل می‌داد. در روز حادثه او ابتدا دختر خردسالش را به یکی از این مراکز تحویل داد اما قبل از آنکه پسرش را به یک مرکز نگهداری کودکان تحویل دهد به محل کار خود مراجعه و خودرو را در زیر نور آفتاب پارک کرد.
 
گفتنی است؛ درحادثه ای مشابه دو دختر 3 و 5 ساله چینی نیز چند روز پیش جان خود را از دست دادند. این دو کودک که در حیاط منزل مشغول بازی بودند با ورود به خودرو و بدلیل قفل ناگهانی آن در اثر گرمای شدید جان باختند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز