خبرگزاری کار ایران

رسوایی پولشویی زیباترین زن پاکستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۴۶۱

​بیش از دو هفته است که زندان ادیاله در راولپندی پاکستان، میزبان ایان علی، سوپرمدل زن 23 ساله پاکستانی است که به جرم پولشویی دستگیر شده است.

مقامات زندان برخورداری ایان از شرایط ویژه را تکذیب کرده و اظهار داشتند او با 11 زندانی زن دیگر در یک سلول به سر می برد و اجازه دارد طبق مقررات زندان، هفته ای دو بار با اعضای خانواده اش ملاقات کند.

بیشتر زنانی که با او در یک سلول هستند در ارتکاب با جرایمی مانند قاچاق مواد مخدر و حتی قتل به زندان افتاده اند.

هم سلولی های ایان می گویند این زن جوان بیشتر وقت خود را در حال درازکشیدن و استراحت می گذراند و بعضی مواقع با آنان صحبت می کند. ایان اجازه دارد از نهارخوری زندان، غذا خریداری کرده و از کتابخانه زندان استفاده کند.

متهمان زندانی، یونیفورم مخصوصی ندارند و ایان می تواند با انتخاب خودش لباس بپوشد. ولی طبق مقررات زندان، هنگامی که حکم محکومیت زندانی صادر می شود او باید یونیفورم زندان را بپوشد.

مقامات زندان همچنین می گویند ایان درخواست کرده که از تسهیلات ویژه استفاده کند. او با استناد به مدرک تحصیلی اش و این که وزیر کشور می تواند این اجازه را بدهد، خواهان استفاده از تسهیلات ویژه زندان (درجه ب) شده است.

وی در فرودگاه اسلام آباد به اتهام پولشویی بازداشت شد. مبلغ 511 هزار دلاری که در چمدان او بود از مبلغ 11هزار دلار پول نقدی که هر مسافر می تواند به طور قانونی از پاکستان خارج کند، به مراتب بیشتر بود.

منبع: نوداد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز