خبرگزاری کار ایران

این دلال‌های دوست‌داشتنی! / طنز

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۲۵۰

خصوصا که الان با شعار «هر ایرانی یک دلال!» مملکت اداره می‌شود و خوشبختانه در بحث مافیا هم به درجه‌ای از قدرت رسیده‌ایم که دون کورلوئونه (مارلون براندوی پدرخوانده!) در تماسی با گروه‌های مافیایی سراسر کشور گفته: «کلاس خصوصی فشرده توی دست و بالتون چی دارید؟!»

به گزارش ایلنا، قدیم‌ها هرکس از خانه‌اش قهر می‌کرد، می‌رفت و خواننده می‌شد، الان هرکس از خانه قهر می‌کند، دلال می‌شود. در حال حاضر اغلب مردم دلال هستند مگر اینکه خلافش ثابت شود. در هیمن رابطه برای اینکه بدانید و یاد بگیرید که دلالی هم راه و روش دارد و همین‌طور الکی شما نمی‌توانید این نام بزرگ را یدک بکشید، در جریان باشید که رئیس فراکسیون اصناف گفته: «همه مایحتاج کشور توسط ۴ دلال وارد کشور می‌شود.» یعنی احتمالا این چهار نفر یک گروه تلگرامی هم زده‌اند و مثلا از یکدیگر می‌پرسند: «عشقیا براتون سرنگ بیارم یا برنج؟!» و همین‌طور مایحتاج ما هم این وسط تامین می‌شود.

اما اگر واقعا این چهار دلال تو دل برو و دوست‌داشتنی می‌توانند مایحتاج هشتاد میلیون نفر را تامین کنند، آنها را معرفی کنید تا در انتخابات آینده مجلس یا ریاست‌جمهوری به آنها رأی بدهیم. این بزرگواران زحمتکش الان پست و مقامی ندارند و این‌همه به فکر مردم و مایحتاجشان هستند، شما ببینید پست و مقام هم بگیرند احتمالا شب به شب پاهایمان را داخل تشت شیر گذاشته و با گل پر ماساژ داده و کولاک می‌کنند. خصوصا که الان با شعار «هر ایرانی یک دلال!» مملکت اداره می‌شود و خوشبختانه در بحث مافیا هم به درجه‌ای از قدرت رسیده‌ایم که دون کورلوئونه (مارلون براندوی پدرخوانده!) در تماسی با گروه‌های مافیایی سراسر کشور گفته: «کلاس خصوصی فشرده توی دست و بالتون چی دارید؟!»

البته رئیس فراکسیون تو دل بروی اصناف مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌هایش گفته: «البته حال جای سوال است که این افراد چگونه و با چه راه‌هایی این کار را انجام می‌دهند و برخوردی نیز با آنها نمی‌شود؟» اصلا بنده عاشق این هستم که مسئولان ربط و بی‌ربط، سوال‌های اساسی خودشان را از ما می‌پرسند. یعنی توقع دارند دایی بنده در یک نشست مطبوعاتی پاسخ سوالات مسئولان را داده و این بزرگوران را از ابهام دربیاورد. عزیزان دل انگیز، ای سیمین‌برانی که پشت میزهای مدیریتی‌تان نشسته‌اید،‌ای قدرقدرت‌ها! این سوالات را رویم به دیوار، گلاب به رویتان و جسارتا و خواهشا و وجدانا، شما باید جواب بدهید نه ما که یک‌ گوشه نان و ماستمان را می‌خوریم.

منبع: آرمان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز