خبرگزاری کار ایران

3 مرگ عجیب در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۴۸۵

پرونده‌های مرگ یک نوزاد دو ماهه؛ مرد جوان هنگام عمل جراحی لاغری و یک مادر باردار هنگام زایمان با شکایت خانواده آنها از کادر پزشکی برای رسیدگی به دادسرای جرایم جنایی فرستاده شد.

به گزارش ایلنا، نخستین پرونده مربوط به مرگ نوزاد 2 ماهه‌ای در پایتخت بود. ماجرا از آنجا شروع شد که دکتر میانسال هنگامی که قصد ختنه کردن برادرزاده دو ماهه‌اش را داشت از داروی بی‌حسی استفاده کرد اما ناگهان نوزاد دو ماهه به دارو حساسیت نشان داد و جان باخت. پدر و مادر این نوزاد خواستار پیگیری پرونده شدند و بازپرس نیز پرونده را برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاد.

دومین حادثه Incident ساعت 15:40 دقیقه 29 خرداد رخ داد و مرگ زن 35 ساله‌ای به پلیس Police اعلام شد. زن جوان هنگام زایمان جان خود را از دست داده بود و باتوجه به اینکه خانواده وی از کادر درمانی بیمارستان شکایت داشتند پرونده برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد.

ساعاتی بعد از این گزارش بود که سومین حادثه نیز اعلام شد. مرد 36 ساله‌ای در محدوده یوسف آباد که برای عمل جراحی لاغری به یکی از درمانگاه‌ها رفته بود، هنگام عمل جراحی تسلیم مرگ شد. این موضوع به بازپرس جنایی گزارش شد اما از آنجایی که خانواده مرد جوان از کادر درمانی شکایت داشتند و مدعی بودند قصور پزشکی رخ داده است این پرونده نیز برای رسیدگی به دادسرای مربوطه ارجاع شد.

منبع: نامه نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز