خبرگزاری کار ایران

با برگزاری بازی‌های جام جهانی؛

حمله حشرات خطرناک به شهرهای برگزار کننده جام جهانی روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۹۱۹

هجوم حشرات به شهرهای برگزار کننده جام جهانی 2018 در روسیه باعث شد تا مسئولان روسی با هواپیماهای مخصوص شروع به سم پاشی در اطراف استادیوم ها کنند.

به گزارش ایلنا، همان گونه که می‌دانید نیش حشرات بسیار دردناک هستند و جای نیش آنها به مدت طولانی می‌توانند باعث ایجاد دردهای شدید و ناخوشایندی شوند و تمام انسان‌ها از حشرات و آسیب هایی که آن‌ها ایجاد می‌کنند، بیزار هستند.

به علت برگزاری بازی‌های جام جهانی در روسیه و حضور مردمانی که طرفدار تیم ملی خود هستند فرصت خوبی برای این حشرات است که بتوانند به خواسته خود دسترسی پیدا کنند.
 
طبق گفته مسئولان، حضور این حشرات تهدید کننده تنها به علت دمای هوای است که دمای هوا بالای 20 درجه سانتی گراد و حتی در برخی دیگر از شهرهای روسیه گاها بیشتر است.
 
هجوم این حشرات برای مسئولان روسی باعث ایجاد دغدغه شد و به همین علت با هواپیماهایی مخصوص شروع به سم پاشی در اطراف استادیوم‌ها کردند.
 
همچنین یکی از محققان به اسم لورن کولر به National Geographic این گونه گفت: هجوم این حشرات تنها به این علت است که در قطب شمال حیوان آنچنانی برای تغذیه این حشرات وجود ندارند و آنها در لیست حیوانات باهوش قرار دارند که در نهایت طعمه را پیدا کردند و به این شهرها هجوم آوردند.
 
طبق گفته محققان این حشرات کاملا بی‌رحم هستند و به هیچ وجه از کار خود دست برنمی‌دارند.

گفتنی است که مسئولان روسیه در تکاپوی حل این مشکل هستند تا به مهمانانشان آسیبی وارد نشود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز