خبرگزاری کار ایران

توسط طراحان داخلی صورت گرفت؛

پهبادهای ایرانی که در کوله پشتی جای می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۳۵۷

پهبادها امروز نقش مهمی را در جامعه بازی می‌کنند، این پهباد ها با قابلیت‌های بسیار زیاد در کشور تولید شده‌اند.

به گزارش ایلنا, پهباد‌ها نقش اساسی را در رشد و پیشرفت یک کشور بازی می‌کنند امروزه بسیاری از فعالیت‌ها به کمک این پهبادها انجام می‌گیرد، در این بسته خبر بنا داریم تا به معرفی تعدادی از پهبادهای ساخته شده ایرانی بپردازیم.

تولید پهباد مهاجر 6 با قابلیت دیدبانی در شب و روز 

یکی از پهبادهای طراحی شده در کشور، پهباد مهاجر 6 است؛ این پهباد قادر است سلاح را در هر دو بال خود نصب کند و آنها را حمل کند، هم چنین از دیگر قابلیت‌های این پهباد سامانه دیدبانی در روز و شب است، این پهباد می‌تواند اهداف خود را ردیابی کند.

پهباد مهاجر 6 به صورت نقطه زن طراحی شده است که می‌تواند همه اجزای جسم دشمن را شناسایی کند و به همین دلیل اهمیت بالایی دارد.

پهباد ایرانی که در یک کوله‌پشتی جای می‌گیرد

پهباد فراز 102 یکی دیگر از پهبادهای بسیار سبک ایرانی است که بدون سرنشین پرواز می‌کند و قابلیت این را دارد که به طور مکرر با خلبان زمینی در ارتباط باشد همچنین این پهباد تا شعاع 10 کیلومتری را در مدت زمان 70 دقیقه می‌تواند شناسایی کند.

این پهباد سبک که می‌توان آن را در یک کوله پشتی جاساز کرد تا ارتفاع 3 هزار و 500 متری بلند می‌شود و در عملیات‌های تهاجمی می‌تواند 900 گرم مواد منفجره را در 30 دقیقه حمل کند.

پهبادی که در سرما و گرما کار می‌کند

پهباد فراز 2 یکی دیگر از پهبادهای فوق سبک ایرانی است که به دلیل سرعت زیاد و حجم کمی که دارد می‌تواند تصاویر با کیفیتی را برای پایگاه زمینی ارسال شد، این پهباد تا 40 دقیقه مداومت پروازی دارد و به دلیل صدای کمی که تولید می‌کند برای مأموریت‌های مهم گزینه بسیار خوبی است. این پهباد تا 90 کیلومتر بر ساعت سرعت پروازی دارد و همچنین تا دمای منفی 25 درجه سانتی‌گراد و مثبت 65 درجه قابلیت فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز