خبرگزاری کار ایران

هاتگرام و تلگرام طلایی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۰۰۵

هاتگرام برای حفظ کسب‌و‌کارهای داخلی مبتنی بر تلگرام طراحی شده که در حال حاضر پنج‌میلیون و 200‌هزار نفر نصب دارد.

به گزارش ایلنا،‌ هاتگرام یک کلاینت بومی از پیام‌رسان تلگرام است که با ارزش ‌افزوده و امکاناتی که در آن نهفته است، امکان ورود به بازار جهانی را برای کاربران خود فراهم می ‌کند. درباره قابلیت‌ های این نرم‌افزار می ‌توان به امکان پرداخت ویژه صاحبان کانال‌ها که از ویژگی‌های آینده این نرم‌افزار است اشاره کرد.

هاتگرام برای حفظ کسب‌و‌کارهای داخلی مبتنی بر تلگرام طراحی شده که در حال حاضر پنج‌میلیون و 200‌هزار نفر نصب دارد. طراحان این نرم‌افزار بومی با توجه به دغدغه‌ های حاکمیت و ریشه ‌یابی علل موفقیت  تلگرام در کشور فصل مشترکی را گشوده‌اند که شامل رعایت چارچوب‌‌های حاکمیتی، حفظ حریم خصوصی شخصی کاربران و صیانت از کسب‌و‌کارهای موجود در وضع کنونی تلگرام است. هاتگرام براساس همان API‌‌ها و دسترسی ‌های مجازی که تلگرام ایجاد کرده نسخه‌‌ای را از خودش به وجود آورده که علاوه بر رعایت استانداردهای تلگرام،  ملاحظات حاکمیت را هم رعایت می ‌کند.

طراحان این نرم‌افزار بر این باورند که پیام ‌رسان بومی در صورتی رشد می‌ کند که در تعامل با تلگرام بماند و در فضای رقابتی معقول است که ما می ‌توانیم رشد کنیم. به باور تولیدکنندگان پیام‌ رسان هاتگرام، حذف تلگرام صدمات بسیاری به گستره  آزادی بیان و همچنین کسب‌و‌کارهای مجازی کشور می ‌زند. طبعا این کسب‌و‌کارها در بستر کشور ما رشد کردند و قطعا نسل جدیدی از کارآفرینی به شمار می ‌روند که باید در حفظ آنها کوشید.

هاتگرام، این امر را، یعنی حفظ کسب وکارهای مبتنی بر تلگرام به‌عنوان دغدغه اصلی خود رعایت کرده و برای آن تلاش می‌ کند. تلگرام طلایی یا همون طلاگرام همانند دیگر برنامه ‌های غیررسمی مثل موبوگرام و...است. بنا به‌گفته سازنده و توسعه‌‌دهنده بعد نصب تلگرام طلایی این آپ از‌API های آزاد تلگرام استفاده می‌کند و مستقیما به سرور اصلی تلگرام وصل می ‌شود، این برنامه فوق‌‌پیشرفته در حال حاضر بدون محدودیت فعال است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز