خبرگزاری کار ایران

همه آن چیزی که از کی‌روش می‌توان آموخت

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۲۴

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته با رییس جمهور دیدار کردند. در این دیدار از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی قدردانی شد. کارنامه کی روش در طول مدتی که با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی‌ایران همکاری دارد از نگاه کارشناسان و آگاهان ورزشی داخل و خارج رضایتبخش عنوان می‌شود.

علت این امر را گذشته از ویژگی‌های شخصیتی کی روش، بایستی در تسلط و احاطه وی نسبت به آخرین دستاوردهای علمی‌و فنی ورزش فوتبال دانست. محتمل است بخشی از مرخصی‌های طولانی مدت این مربی مطرح در خارج از کشور، صرف مطالعه و پژوهش در حوزه شغلی و حرفه‌ای او شده باشد. این در حالی است که برخی منتقدان بر سر همین نکته به سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال خرده می‌گرفتند.

در جهان امروز تجهیز به تکنولوژی و دانش روز در همه حرفه‌ها و حوزه‌های شغلی و حرفه‌ای حرف اول را می‌زند. در حالی که بشر به کمک تکنولوژی مرزهای دانش را به سرعت در می‌نوردد و هرآن و هرلحظه رکورد اخبار علمی‌جابجا می‌شود، ماندن بر دیدگاه‌های سنتی و درجازدن در دایره نخ نما و تکراری نمی‌تواند محل اعتنا باشد.

بدیهی است در این میان نباید از سهم و نقش تجربه به سادگی گذشت. بر این اساس می‌توان الگوی مدیریت کی روش را به سایر حوزه‌ها تعمیم داد.

البته این سخن به این معنا نیست که بایستی برای اداره امور مختلف کشور از نیروهای خارجی استفاده کرد، بلکه منظور این است که برای پیشرفت در همه امور باید از آخرین دستاوردها و آموزه‌های علمی‌و تحقیقاتی دنیا استفاده کرد.

با این تمهید انحصار در همه زمینه‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی شکسته خواهد شد و شاهد شکوفایی و رونق در این حوزه خواهیم بود.

منبع: روزنامه تجارت/ مسعود یوسفی-روزنامه نگار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز