خبرگزاری کار ایران

واکنش فرهادی ‌به خروج آمریکا از «برجام»

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۴۷

اصغر فرهادی ضمن اظهارنظر درباره خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، از پیشنهاد سینمایی خارجی‌اش سخن گفت.

نمایش فیلم «همه می‌دانند» در افتتاحیه هفتادویکمین جشنواره فیلم کن با خبر خروج آمریکا از توافق هسته‌ای مصادف شد؛ اتفاقی که فرهادی اثرات و فشار آن را بیشتر متوجه مردم ایران می‌داند تا دولت.

کارگردان ایرانی برگزیده اسکار دراین‌باره به واشنگتن‌پست گفت: در چند روز اخیر بسیاری از ایرانیان برای من پیام‌های محبت‌آمیزی ارسال کردند، اما من در این پیام‌ها ناراحتی را نیز حس کردم. خروج آمریکا از توافق را اصلا نمی‌توانم باور کنم و خیلی متأسف شدم، چون این موضوع تنها به دولت ایران مرتبط نیست، بلکه به مردم ایران ربط دارد و این مردم هستند که تحت فشار قرار می‌گیرند. چند سال پیش زمانی که در حال سفر به خارج از کشور بودم، مادری از من درخواست کرد که به رسانه‌ها بگویم فرزندش نیاز به دارو دارد و این به دلیل تحریم‌ها بود که دارویی برای او موجود نبود. خروج از توافق هسته‌ای از سوی آمریکا تنها بهانه‌ای است که آنها کاری کنند که برخلاف کارهای «اوباما» باشد.

فرهادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تکرار اینکه اولویتش ساخت فیلم در ایران است، عنوان کرد: چندین پیشنهاد ساخت فیلم انگلیسی‌زبان دارم. یکی از آنها بر اساس یک داستان واقعی از نیویورک‌تایمز است که موضوعی انسانی و جهانی دارد. شاید روزی این فیلم را ساختم، اما درحال‌حاضر اولویت من نیست.

منبع: روزنامه شرق

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز