خبرگزاری کار ایران

لقب باهوش‌ترین دستیار صوتی به گوگل رسید

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۰۲۷

"گوگل اسیستنت" باهوش‌ترین دستیار صوتی دیجیتال شد.

بررسی‌های موسسه بازاریابی دیجیتال استون تمپل حکایت از این دارد که دستیار صوتی هوشمند "گوگل اسیستنت" برای دومین سال متوالی از بقیه رقبای خود پیشی گرفته و لقب باهوش‌ترین دستیار صوتی دیجیتال را از آن خود کرده است.

یکی از عواملی که موجب برتری گوگل اسیستنت شده دقت خدمات آن از طریق اپلیکیشن تلفن همراه بوده است. در این زمینه کورتانا در رتبه دوم و الکسا در رتبه سوم قرار گرفته است و سیری متعلق به اپل بدترین عملکرد را داشته است.

عامل دیگری که گوگل اسیستنت را از رقبا جلو انداخته، هوش مصنوعی قدرتمند این ابزار است. الکسای آمازون اگر چه طی این مدت پیشرفت خوبی داشته و دقت پاسخگویی صوتی آن از 8/19 درصد به ۵۳ درصد افزایش یافته، اما کماکان رتبه سوم را در اختیار دارد.

گفتنی است  گوگل اسیستنت، دستیار شخصی گوگل، یکی از تواناترین دستیارهای دیجیتال است. این دستیار می‌تواند شما را به نزدیک‌ترین رستوران راهنمایی کند، برای قرارهای ملاقاتتان، یادآور تنظیم کند یا لینک فیلم‌های با رتبه‌ی بالا را به شما ارائه دهد. این موارد تنها بخشی از قابلیت‌های این دستیار هستند. اکنون حتی سرویس‌های شخص ثالث هم با گوگل اسیستنت یکپارچه شده‌اند و می‌توانید با چند فرمان، تاکسی بخواهید، غذا سفارش دهید و بسیاری موارد دیگر.

منبع: مهر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز