خبرگزاری کار ایران

سلفی خواص با کالای ایرانی

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۰۱

نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی،‌ روزنه‌هایی از امید را پیش روی تولیدکنندگان کشورمان قرارداده است

علی شفائی در جهان اقتصاد نوشت: نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی،‌ روزنه‌هایی از امید را پیش روی تولیدکنندگان کشورمان قرارداده و ایشان امیدوارهستند تا با حمایت دولت و همراه شدن مردم، روزهای تلخ و سخت صنایع داخلی به پایان برسد.

آنچه مسلم است، خطاب این نامگذاری فقط مصرف‌کنندگان نیستند و تولیدکنندگان با بهبود کیفیت و رقابتی کردن قیمت و همچنین دولت با سیاست‌گذاری‌های درست و اجرایی نمودن آنها بدون فوت وقت، سهم شاید بیشتر از مصرف‌کنندگان در تحقق این الگوی اقتصادی دارند.

گذشته از آنچه در عمل و اجرا باید اتفاق بیفتد، از زمان اعلام این نامگذاری، بسیاری افراد اعم از مدیران دولتی، سخنرانان، هنرمندان، ورزشکاران، فعالان اقتصادی، اهالی رسانه و حتی مجریان و گزارشگران شبکه‌های مختلف، به انحاء مختلف از طریق رسانه‌های مردم را خطاب قرارداده و ایشان را به حمایت و مصرف کالای ایرانی تشویق کرده‌اند.

در برخی موارد این خطاب قراردادن از تشویق و توصیه فراتر رفته و لحنی تحکمی به خود گرفته و برمصرف کالای ایرانی تأکید می‌کنند و بسیاری ازایشان خود را در مثالی شاخص معرفی می‌کنند که متعصبانه مصرف‌کننده کالای ایرانی هستند و البته این موضوع بسیار مسرت بخش است که افرادی از خواص جامعه اینگونه به کالای تولید داخلی علاقه دارند.

آنچه مسلم است، تمامی این افراد در زمره خواص جامعه قرارمی‌گیرند که رفتار و کردارشان الگویی برای عموم مردم است و این شرایط فرصت مناسبی است تا ایشان برای صنعت و تولید کشور خدمت بزرگی انجام دهند.

برای اثبات این مهم فقط کافی است که این افراد همت کرده و در کنار کالاهای ایرانی که مصرف‌کننده آن هستند، از لوازم خانگی و مبلمان گرفته تا وسایل دفتر کار و خودرویی که سوار می‌شوند، عکس سلفی گرفته و در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر کنند.

انتشار عکس سلفی خواص جامعه در کنار تولیدات ایرانی، قطعا مردم هم برای مصرف کالای ایران بیشتر شویق می‌شوند، چراکه به این باور می‌رسند که افرادی که به ایشان توصیه می‌کنند تا کالای ایرانی مصرف‌ کنند، خود در این مسیر پیشگام و پیش قدم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز