خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی پروژه‌های متوقف و نیمه راکد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۷۸

مدیریت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، تلاش دارد در سال آینده با ادامه سیاست‌های مدیریت ساماندهی دارایی‌های راکد و راه‌اندازی پروژه‌های متوقف و نیمه راکد و افزایش سرعت تکمیل آنها و همچنین ورود به پروژه‌های سودآور ، بستر مناسبی برای سودآوری و افزایش نرخ بازدهی برای صاحبان سهام به ارمغان آورد.

گروه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، امروز ۱۶ اسفند ماه، مجمع عمومی سازمان سهام خود را برگزار می‌کند.

محمدرضا امینی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن، اعلام کرد: این گروه ساختمانی که بیشتر پروژه‌هایش در حوزه  میان درآمدی بوده با توجه به تحقق اهداف تعیین شده خود در بودجه سال 96 و در بهره‌گیری رونق نسبی بوجود آمده در بازار مسکن، مورد توجه معامله‌گران سهام قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه گروه سرمایه گذاری مسکن بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، موفق به پوشش 102 درصدی بودجه  سال مالی 96 خود شده، ادامه داد: این شرکت برای سال مالی 96، سود 510 میلیارد ریالی ( 93 ریال به ازای هر سهم) محقق کرده است که نسبت به سال مالی قبل، 16 درصد افزایش داشته است.

امینی افزود: درآمد عملیاتی این شرکت در این سال 653 میلیارد ریال بوده که 83 درصد آن مربوط به سود حاصل از سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های تابعه، 16 درصد سود حاصل از فروش سرمایه گذاری‌ها و یک درصد مربوط به سود حاصل از سایر فعالیت‌هاست.

وی گفت: مدیریت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، تلاش دارد در سال آینده با ادامه سیاست‌های مدیریت ساماندهی دارایی‌های راکد و راه‌اندازی پروژه‌های متوقف و نیمه راکد و افزایش سرعت تکمیل آنها و همچنین ورود به پروژه‌های سودآور ، بستر مناسبی برای سودآوری و افزایش نرخ بازدهی برای صاحبان سهام به ارمغان آورد.

وی افزود: همچنین از دیگر اهداف گروه شرکت سرمایه گذاری مسکن در سال 97 ادامه سیاست چابک سازی و بهینه سازی ساختار و تشکیلات و تبعه آن متناسب سازی هزینه‌های تشکیلاتی - اداری با سطح فعالیت‌های گروه است.

امینی گفت: کاهش و اصلاح نرخ میانگین تسهیلات دریافتی و تسویه تسهیلات معوق با هدف کاهش هزینه‌های مالی و متناسب کردن آن با سطح فعالیت‌های گروه از دیگر سیاست‌های این شرکت در سال مالی 97 خواهد بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز