خبرگزاری کار ایران

بازگشت بازیگرانی که اسکار را جنجالی کردند

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۸۶۶

در نودمین دوره اسکار نیز جایزه اصلی را کسانی اهدا می‌کنند که سال گذشته یکی از جنجالی‌ترین لحظات اسکار را رقم زدند.

وارن بیتی و فی داناوی جایزه اسکار بهترین فیلم را در نودمین دوره این جایزه سینمایی اهدا خواهند کرد. این دو هنرپیشه سرشناس که سال گذشته به جای «مهتاب»، فیلم موزیکال «لالا لند» را برنده جایزه بهترین فیلم اعلام و انتهای مراسم اسکار هشتادونهم را به یکی از جنجالی‌ترین لحظات تاریخ این مراسم تبدیل کردند.

وارن بیتی و فی داناوی بیش از همه برای بازی در نقش زوج سرشناس هالیوودی «بانی و کلاید» شناخته می‌شوند و سال گذشته به مناسبت پنجاهمین سالگرد ساخت این فیلم برای اهدای جایزه بهترین فیلم انتخاب شدند. در آغاز وارن بیتی در اعلام نام برنده شک کرد و به وضوح مشخص بود که با خواندن محتوای کارتی که در دست داشت گیج شده است اما فی داناوی شک نکرد و «لالا لند» را به عنوان برنده جایزه بهترین فیلم معرفی کرد.

اشتباهی که رخ داد این بود که پاکت حاوی نام برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن یعنی اما استون در فیلم «لالا لند» به جای پاکت حاوی نام برنده بهترین فیلم یعنی «مهتاب» به وارن بیتی داده شده بود.

اشتباه در اعلام نام برنده جایزه اصلی مراسم تا چند دقیقه ادامه پیدا کرد و عوامل فیلم «لالا لند» برای دریافت جایزه روی صحنه حاضر شدند و پس از آن بود که جوردن هورویتز تهیه‌کننده «لالا لند» با تصحیح اشتباه اعلام کرد که «مهتاب» برنده واقعی جایزه است.

آکادمی علوم و هنرهای سینما امسال برای جلوگیری از اشتباهات مشابه تمهیداتی اندیشیده و در عین حال به وارن بیتی و فی داناوی شانسی دوباره برای اهدای جایزه اصلی مراسم اسکار داده است. این دو بازیگر کهنه‌کار پنجشنبه شب برای تمرین اجرای مراسم در دالبی تیاتر لس‌آنجلس حاضر شدند.

دیگر اهداکنندگان جایزه این دوره از مراسم جایزه اسکار چهره‌های سرشناسی مانند ساندرا بولاک، امیلی بلانت،‌ آرمی همر، تیفانی هدیش، جودی فاستر و گل گدت هستند.

نودمین دوره اسکار همانند دوره پیشین با اجرای جیمی کیمل برگزار خواهد شد.

منبع:‌ خبرآنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز