خبرگزاری کار ایران

انتقاد یک کارگر از علی ربیعی و پاسخ وزیر به او/خوشحالم که کارگران آزادانه در حضورم حرف دلشان را می‌زنند+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۷۹۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در افتتاح بیمارستانی در قائمشهر مازندران در روز 22 بهمن گفت: خوشحالم که کارگران آزادانه در حضورم حرف دلشان را می‌زنند. اینکه الان منِ کارگر وزیر شده‌ام و این کارگر ایستاده اینجا با من بلند صحبت می‌کند. این از برکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، روز 22 بهمن در مراسم افتتاح بیمارستانی در قائمشهر مازندران که با حضور علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برگزار شد، کارگری از میان جمعیت بلند شد و به وضعیت نابسامان خود اعتراض کرد. ربیعی در پاسخ این کارگر که خطاب به او می‌گفت باید حرف من را گوش بدهی، او را به نزد خود دعوت کرد.

این کارگر خطاب به ربیعی گفت: ما 37 سال زحمت کشیدیم و کار کردیم و انقلابمان رفت دست نامحرمان. به عنوان اسلام آمده‌اند و زیر چتر اسلام می‌تازند. کسی نیست یقه‌شان را بگیرد، آقای ربیعی. من یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌گیرم با چهار سر عائله. داروهای خودم را از بیرون می‌خرم. تامین اجتماعی به من می‌گوید ما این دارو را نداریم. آقای ربیعی در این بیمارستان چند دکتر شاغل‌اند؟ به من می‌گویند دارو نداریم و در تعهد ما نیست. تخت بیمارستان در تعهد ما نیست. بیمار بستری شده روی صندلی می‌نشیند. اینها درد ماست.

ربیعی ابتدا خطاب به او گفت: اگر دعوتم کنی نهار خانه‌ات می‌آیم و باهم نان و پنیر می‌خوریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از اینکه این کارگر معترض نشست خطاب به جمعیت گفت: از این اتفاق‌ها فیلم گرفتید؟ پخش کنید تا آنهایی که می‌گویند در انقلاب، آزادی نیست و آنهایی که می‌گویند در این کشور سرکوب انجام می‌شود، این فیلم را ببینند.

ربیعی ادامه داد: زمان شاه؛ پدر با پسر نمی‌توانست حرف بزند. اما الان منِ کارگر وزیر شده‌ام و این کارگر ایستاده اینجا با من بلند صحبت می‌کند. دستش را هم می‌بوسم. والله قسم الان احساس عجیبی دارم که خدایا کمک کن بتوانیم به این جامعه بیشتر خدمت کنیم و اینها همه از برکت انقلاب اسلامی است.

حجم ویدیو: ۱۱.۶۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۳۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز