خبرگزاری کار ایران

قتل همسر به شیوه فیلم‌های جنایی

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۲۶

زن جنایتکار که با همدستی دو هموطن افغان خود سناریوی قتل همسرش را طراحی و اجرا کرده بود، جزئیات تازه‌ای از این جنایت را فاش کرد.

چندی قبل زن جوانی با مراجعه به کلانتری مرودشت به مأموران اعلام کرد: همسرم بی‌خبر از خانه خارج شده و تاکنون نیز به منزل بازنگشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان اشخاص، پرونده به دستور بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی مرودشت قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده و در تحقیقات به عمل آمده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فقدانی با همسرش اختلافات شدید خانوادگی داشته است.

تحقیقات از همسر فقدانی در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان متوجه شدند که همسر فقدانی پس از طرح شکایت در کلانتری و تشکیل پرونده اولیه از او خبری نیست.

با توجه به شواهد و دلایل به دست آمده که نشان از ارتکاب جنایت با انگیزه اختلاف خانوادگی داشت، دستگیری این زن در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان در ادامه اقدامات خود اطلاع پیدا کردند جسد یک مرد در اطراف مرودشت پیدا شده است.

در نهایت ماموران با حضور در آن محل دریافتند که جسد متعلق به مردی است که همسرش دو روز قبل مفقودی او را اعلام کرده است. از این‌رو فصل تازه‌ای در پرونده گشوده شد و ماموران این زن را دستگیر کردند.

وی در بازجویی‌ها به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد. در نهایت ماموران آن دو مرد را نیز دستگیر کردند.

این دو مرد پس از انتقال به آگاهی در همان مراحل اولیه تحقیقات به قتل مرد جوان که از هموطنانشان بوده اعتراف و یکی از آنها در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از چند ماه پیش من و همدست دیگرم پی بردیم که مقتول با این زن که از بستگان ماست اختلاف شدید دارد.

وی در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: بعد از چند ماه، به همراه این زن تصمیم به قتل همسرش گرفتیم. بنابراین به خانه آنها رفته و مقتول را با خوراندن قرص کشته، جسد را داخل خودرو گذاشته و از کناره جاده به داخل گودالی پرتاب کردیم و پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شدیم.

با توجه به اعتراف صریح متهمان که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند، متهم زن نیز در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: با همسرم اختلاف داشتم ولی او مرا طلاق نمی‌داد. او مدام مرا اذیت می‌کرد و از دستش خسته شده بودم. مدتی قبل این موضوع را با دو همدستم در میان گذاشتم و پس از مدتی پیشنهاد قتل همسرم را مطرح کردم که آنها نیز قبول کردند تا به من کمک کنند. شب حادثه چندین قرص خواب‌آور را به همسرم خوراندیم و جسد او را پس از قتل داخل ماشین گذاشته و بردیم.

جزئیاتی که پلیس از این جنایت فاش کرد

قاتل، زنی است ۲۰ ساله که پس از ازدواج به صورت پنهانی با فردی رابطه برقرار کرده و برای ازدواج با وی نقشه قتل شوهرش را طراحی می‌کند. زن قاتل با هویت «س.ع» حدود ساعت ۱۳ ظهر روز حادثه تعدادی قرص خواب‌آور در چای حل کرده و به همسرش با هویت «ظ.ع» می‌خوراند و بعد از گذشت چند ساعت با همدستی مرد مورد علاقه‌اش، مقتول را به خارج از کارگاه برده و در چاله‌ای که از قبل آماده کرده بودند می‌اندازد. در حین دفن و زنده به گور کردن شوهر، قاتل و همدستانش متوجه هوشیاری و قصد فرار مقتول شده و مجددا با کمک دو نفر دیگر با بیل و کلنگ به او ضربه زده و او را به داخل چاله پرتاب می‌کنند. جوان مقتول یک بار دیگر تلاش می‌کند تا از مهلکه مرگ و نیستی فراهم‌ شده توسط همسرش فرار کند اما دوباره قاتل و همدستانش با هویت «ق.ع» و نفر دوم «ک.ع» وی را گرفته و این بار با ضربات متعدد و سهمگین بیل و کلنگ وی را بیرحمانه از پا در می‌آورند و پس از انتقال به داخل چاله مقتول را زیر خروارها خاک دفن کرده تا ردپایی از خود به جا نگذارند.

در حال حاضر برای هر سه متهم قرار بازداشت موقت صادر شده و این پرونده در دست بررسی است.

منبع: خبر جنوب

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز