خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار استان زنجان مطرح کرد:

در حادثه کاغذ سازی زنجان کارفرما مقصر است/ نظر نهایی به زودی اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۹۹۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:بر اساس نظر اولیه بازرس اداره کار ، کارفرما ی کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین در وقوع حادثه مذکور مقصر است.

به گزارش  ایلنا، « محمد رضا یوسفی » مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان درخصوص حادثه‌ای که روز دوشنبه هفته جاری  مرگ یکی از کارگران کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین را به همراه داشت، در گفتگو با سایر رسانه ها اعلام کرد: نتایج قطعی کارگروه درخصوص کشف علت وقوع حادثه مرگ دلخراش این کارگر که در عین حال ورزشکار ملی کشورمان بوده به زودی اعلام می‌شوداماطبق نظر اولیه بازرس اداره کار ، کارفرما ی کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین در وقوع  حادثه مذکور مقصر است.

یوسفی با بیان اینکه حادثه کارخانه کاغذ سازی، بسیار تلخ بود، گفت: بازرسان اداره کار زنجان  بعد از اطلاع از وقوع حادثه در محل حاضر شده و تا اکنون نیز به صورت جدی پیگیر علت آن هستند.

وی در عین حال از بررسی تمامی فرضیه‌های احتمالی که روز دوشنبه باعث مرگ یکی از کارگران کارخانه کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین شد، خبر داد.

او گفت: طبق نظر اولیه کارشناسان وبازرسان اداره کار، کارفرمای کارخانه مذکور از لحاظ آموزش نیروی کار و نظارت‌ بر ایمنی کار ،کم کاری کرده است.

وی افزود: در حال حاضر به دنبال این هستیم چه عامل یا عوامل دیگری در بروز این حادثه  دخیل بوده تا بتوانیم از حوادثی که در آینده امکان وقوع آنها وجود دارد، جلوگیری کنیم.

صبح روز دوشنبه(۱۰ مهرماه)  یکی از کارگران کاغذسازی راشا کاسپین به نام «محمد رضا جعفری»  ۲۸ ساله که در عین حال قهرمان ووشوی جهان  بود حین انجام کار از ناحیه دست در درون دستگاه خمیرساز کشیده شد و به طرز دلخراشی جان باخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز