خبرگزاری کار ایران

اسراری از همسر و خاندان مرموز رهبر کره شمالی

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۹۰۰

همانند بسیاری چیزهای دیگر در کره شمالی، خانواده کیم جونگ اون نیز در رمز و راز قرار دارد. اما گزارش‌های سازمان جاسوسی کره جنوبی حاکی از این است که همسرش "ری سول جو" در ماه فوریه سومین فرزند آنها را نیز به دنیا آورد.

گفته می‌شود رهبر کره شمالی "کیم جونگ اون" برای سومین بار پدر شد.

گمانه‌زنی‌ها درباره بارداری او از سال 2016 و با ناپدید شدن او از انظار عمومی آغاز شد. گفته می‌شود دو فرزند دیگر آنها در سال‌های 2010 و 2013 به دنیا آمده‌اند. اما مشخص نیست آیا کیم جونگ اون وارث پسر دارد یا نه. کسی از جنسیت فرزندان او مطلع نیست.

فقط می‌دانیم که دومین فرزندش دختری به نام "جو آی" است. "دنیس رودمن" ستاره بسکتبال آمریکا که ظاهراً یکی از دوستان نزدیک کیم جونگ اون است، در مصاحبه‌ای با گاردین در سال 2013 این اطلاعات را سهواً لو داد.

رودمن از سپری کردن "تعطیلاتی آرامش‌بخش" با خانواده کیم در کنار دریا گفت و کیم جونگ اون را "پدری خوب" توصیف کرد که "خانواده زیبایی" دارد.

چرا مسائل خانوادگی کیم پنهان نگاه داشته می‌شود؟

رسانه‌های دولتی کره شمالی در مورد زندگی خصوصی رهبر کشور صحبت نمی‌کنند.

بنا به گزارش‌ها کیم جونگ اون در اروپا با نام مستعار تحصیل‌کرده است.

اطلاعات زیادی درباره کودکی و نحوه بزرگ شدن کیم جونگ اون در دست نیست. او اولین بار در سپتامبر 2010 و اندکی قبل از مرگ پدرش دیده شد. حتی تاریخ تولد او را نمی‌دانیم. اما تخمین زده می‌شود که در سال‌های 1983 یا 1984 متولدشده باشد.

پدربزرگش "کیم ایل سونگ" (بنیان‌گذار جمهوری خلق کره شمالی) در رویدادهای عمومی در کنار همسرش حضور پیدا می‌کرد و در عکس‌ها همسر و فرزندانشان نیز دیده می‌شدند.

اما پدر کیم جونگ اون (کیم جونگ ایل) بسیار بدبین‌تر و مرموزتر از بنیان‌گذار کره بود. گفته می‌شود او چهار نامزد مختلف داشته (سونگ هی ریم، کیم یونگ سوک، کو یونگ هوی و کیم اوکی)، اما تمام روابطش مخفی نگاه داشته شد. اما می‌دانیم صاحب سه پسر و یک دختر بود.

اسراری از همسر و خاندان مرموز رهبر کره شمالی

تلویزیون کره شمالی در سال 2012 "ری سول جو" را همسر رهبر کشور معرفی کرد. در آن زمان سؤال‌های زیادی درباره زنی که در کنارش حضور داشت مطرح شد، به همین دلیل خبر ازدواج آن‌ها را اعلام کردند؛ اما احتمالاً این زوج سه سال قبل از اعلام خبر ازدواج کرده بودند.

خط جانشینی پیچیده

کیم جونگ اون به‌عنوان جوان‌ترین پسرِ کیم جونگ ایل، جانشین پدرش محسوب نمی‌شد. اما پس از مرگ ایل در سال 2011 به‌عنوان جانشین معرفی شد.

پس از قتل برادر ناتنی کیم جونگ اون (کیم جونگ نام) در فرودگاه، توجه بیشتری به تاریخ پیچیده خانواده کیم جونگ ایل شد.

خانواده مرموز رهبر کره شمالی

"جونگ نام" در کودکی و بزرگ‌سالی؛ او در دوران تبعید از کره شمالی، به خوش‌گذرانی در کشورهای دیگر مشغول بود.

اسراری از همسر و خاندان مرموز رهبر کره شمالی

ویدئوی مرموزی از پسری جوان به نام "کیم هان سل" منتشر شد که ادعا می‌کرد فرزند کیم جونگ نام است. این مسئله داشتن وارث پسر را برای کیم جونگ اون بسیار حیاتی کرد.

در ماه اوت 2013، در اصول پایه‌ای کره شمالی تجدیدنظر شد تا ادامه "سلسله کیم" را تضمین کند.

اسراری از همسر و خاندان مرموز رهبر کره شمالی

همسر کیم کیست؟

اطلاعات کمی از او در دست است. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که او خواننده‌ای بوده که در یکی از اجراهایش توجه کیم را به خود جلب کرده. یک خواننده زن با همین نام در کره شمالی وجود دارد، اما هرگز تأیید نشد که این دو یک شخص هستند.

تحلیلگران بر اساس غیبت‌های همسر کیم حدس می‌زنند آن‌ها سه فرزند دارند. اما این حدس به‌طور رسمی تأیید نشده است.

کیم جونگ اون و همسرش در کنار بازیکن بسکتبال "دنیس رودمن"

سبک غربی لباس پوشیدن و رفتار دوستانه با همسرش در مکان‌های عمومی، سبب شده او را با میشل اوباما مقایسه کنند.

این امر باعث امیدواری افراد زیادی شد که شاید کیم کشور را به سبک متعادل‌تری رهبری کند، اما اخیراً روابط بین‌الملل این کشور با آزمایش‌ها و تهدیدهای موشکی به سطح پایین‌تری سقوط کرد.

منبع: فرادید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز