خبرگزاری کار ایران

راز تخریب‌های زنجیره‌ای عارف

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۵۴

به گزارش ایلنا به نقل از خبرآنلاین، علیرضا خامسیان نوشت:

چرا محمدرضا عارف تخریب می‌شود؟ این سوالی است که به کرات از نگارنده پرسیده شده است. تلاش می‌کنم به صورت اجمالی دلایل این تخریب‌ها را بیان کنم:

1-یک دسته از افراد ذاتاً از دکتر عارف خوششان نمی‌آیند به تعبیری "فى قلوبهم مرض" هستند؛ حساب این افراد با کرام الکاتبین است. کاری نمی‌توان کرد جز آنکه برایشان دعا کنیم.

2- دسته دیگر افرادی هستند که شناخت دقیقی از منش و روش دکتر عارف ندارند و بعضاً هضم تخریب‌های سازمان یافته می‌شوند و اگر از نزدیک با دکتر عارف هم‎کلام شوند نظرشان تغییر می‌کند.

3-افرادی هم هستند که به خاطر منافع سیاسی دست به تخریب می‌زنند؛ این عده شاید در مقاطعی همراه دکتر عارف می‌شوند و توقع دارند در مناسبت‌های سیاسی از جمله انتخابات یا در لیست انتخاباتی قرار بگیرند یا عهده‎دار سمتی شوند و وقتی به این اهداف دست پیدا نکردند، شروع به تخریب می‌کنند.

4- عده‌ای افراد دغدغه‎مند هم هستند که به دلیل بی اطلاعی از برخی ساز و کارها و عدم اطلاع رسانی صحیح از برخی رخدادهای اجتماعی و سیاسی که به نوعی دکتر عارف به آن مرتبط است، گلایه‌هایی را مطرح می‌کنند که دسته اول با بزرگنمایی این گلایه‌ها و موج سواری روی آن، به دنبال اهداف خود هستند. نمونه اخیر این موضوع رأی نیاوردن وزیر پیشنهادی نیرو بود که اگر به موقع درباره این موضوع و مسائل پیدا و پنهان آن اطلاع رسانی می‌شد، مطمئناً این افراد دغدغه مند با اظهارنظرهایشان بهانه به دست گروه اول نمی‌دادند.

البته در کنار این دسته‌بندی‌ها حساب افراد مطلع و کارشناسی که با انتقادهایشان سعی در بهبود اوضاع را دارند و دکتر عارف هم همیشه از نظراتشان استفاده کرده است را باید جدا دانست.

*روزنامه‎نگار و فعال سیاسی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز