خبرگزاری کار ایران

موگرینی: کاش من یک زن ایرانی بودم

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۲۲

می‌گویند خانوم موگرینی زنگ زده به خانواده‌اش و گفته: هلو مای فامیلی... اینجا خیلی باحاله. تا حالا این‌طوری به من توجه نشده بود. یه‌لحظه فکر کردم جنیفر لوپزی، چیزی هستم. واقعا این سلبریتی‌ها و سوپراستارها چی می‌کشند؟ خیلی سخته.

باورتان نمی‌شود؛ توی یک لحظه ٤٠ تا دوربین از ٤٠ زاویه روم بود. یکی از آنها فکر کنم قهرمان پرش ارتفاع بود، چون دیدم یکهو سه متر پریده بالا و می‌خواهد از زاویه 106 درجه با من سلفی بگیرد که متأسفانه هنگام فرود، سقوط کرد روی میز نمایندگی... آره... خلاصه گول این رسانه‌های ایرانی رو نخورید... گول این فعال‌های حقوق زنان رو که میان اروپا هی سخنرانی می‌کنند و تهش از ما بودجه می‌گیرند هم نخورید... همه حرف‌هاشون دروغه... اینها واسه یه بودجه حاضرند الکی بگویند وضعیت زنان توی ایران خوب نیست و قدر نمی‌‌بینند... والا این چیزی که من دیدم توی ایران، اینها به زن نه‌تنها خیلی احترام می‌گذارند که یک لحظه هم چشم از زن برنمی‌دارند... کاش من یک زن ایرانی بودم... خیلی حسودیم شد واقعا... فکر کن اینها به زن‌های خودشان چه احترامی می‌گذارند؟ بعد هم من واقعا محیط مجلس ایران را دوست دارم... مجلس ایران برخلاف پارلمان‌های اروپایی که توش همه‌ش دعوا و بزن‌بزن می‌شود، خیلی سرشار از انرژی و طراوت است.

من به‌عنوان یک مقام مسئول در اتحادیه اروپا می‌خواهم به مسئولیت خودم همه نماینده‌های پارلمان‌های اروپا را بفرستم مجلس ایران «طرح کاد»...؛ یعنی بفرستم دوره آموزشی فشرده...، راستی آیا عکس‌گرفتن و سلفی‌گرفتن اگر منجر به کشته‌شدن عکاس زیر دست‌وپای دیگران بشود یا عکاس یکهو از بالای میز بیفتد پایین و ناقص بشود، ناقض حقوقی، چیزی نیست؟ باورتان می‌شود دیروز که نماینده‌ها هجوم آوردند برای عکس‌گرفتن از من، شش مصدوم، دو مفقود و یک کشته در پی داشت؟ باید به سازمان ملل بگویم عکس‌گرفتن را محکوم کند... الو... اینجا سرعت اینترنت خیلی ... است و هی قطع میشه... الو... .

 منبع: شرق

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز