خبرگزاری کار ایران

افشاگری دنی آلوز درباره نیمار

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۰۸

دنی آلوز پس از پیروزی 2 بر صفر PSG برابر آمین در هفته اول لوشامپیونه در کنفرانس خبری اظهار داشت: برخلاف آنچه مردم فکر می‌کنند، این من هستم که باید قدردان باشم چون نیمار کسی بود که مرا برای پیوستن به PSG متقاعد کرد.

در حالی که بسیاری تصور می‌کنند این دنی آلوز بوده است که نیمار را برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن متقاعد کرده است، این مدافع برزیلی می‌گوید که ماجرا برعکس بوده است.

آلوز که نزدیک به یک ماه زودتر از نیمار به PSG‌ ملحق شد، در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس جدا شد و به سورمه‌ای پوشان پاریس پیوست.

او (شنبه) پس از پیروزی 2 بر صفر PSG برابر آمین در هفته اول لوشامپیونه در کنفرانس خبری اظهار داشت: برخلاف آنچه مردم فکر می‌کنند، این من هستم که باید قدردان باشم چون نیمار کسی بود که مرا برای پیوستن به PSG متقاعد کرد. من در انتقال او از بارسلونا به اینجا هیچ نقشی نداشتم. فقط به او گفتم جایی باشد که خوشحال است. پیوستن من به پاری‌سن‌ژرمن از پیش برنامه‌ریزی شده نبود اما من می‌گویم اینکه نیمار توانست مرا متقاعد کند به این دلیل بود که خودش هم به پیوستن به این تیم فکر می‌کرد.

آلوز در ادامه به تأثیری که جدایی نیمار می‌تواند بر بارسلونا بگذارد اشاره داشت و ادامه داد: از دست دادن یک بازیکن در با استعدادی در حد نیمار یک ضربه بزرگ است اما فوتبال همین است. همین اتفاق برای تیم‌های دیگری که بارسلونا از آنها بازیکن می‌خرد رخ می‌دهد اما این موضوع باید برای همه شفاف شود که من و نیمار برای پول به پاری‌سن‌ژرمن نیامدیم. ما رفتیم چون برای تجربه کردن چالش‌های جدید انگیزه داشتم.

دفاع راست تیم ملی برزیل سپس به انتقاد از مسئولان تیم سابقش یوونتوس پرداخت و عنوان کرد: من بازیکنی هستم که دوست دارم زیادی پا به توپ شوم اما فکر نمی‌کنم که یوونتوسی این موضوع را درک کرده باشند و به همین دلیل بود که من در یوونتوس دیگر خوشحال نبودم و به دنبال تیم جدیدی رفتم. با این حال من واقعاً قدردان یوونتوس هستم.

آلوز تابستان سال 2016 از بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست و تابستان امسال هم به همین صورت به PSG‌ ملحق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز