خبرگزاری کار ایران

یک محیط کار استئنایی

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۶۹

کتاب بهشت کارکنان در انتشارات فرا به نویسندگی ران فریدمن و ترجمه دکتر عبدالرضا رضایی نژاد به تازگی چاپ شده است

علیرضا ورچه در جهان اقتصاد نوشت: کتاب بهشت کارکنان در انتشارات فرا به نویسندگی ران فریدمن و ترجمه دکتر عبدالرضا رضایی نژاد به تازگی چاپ شده است.

این کتاب در سه بخش و یازده فصل جمع آوری شده است که در بخش نخست عنوان طراحی و اجرای یک محیط کار استئنایی مطرح می شود که پنج فصل را در بر می گیرد که به ترتیب عنوان های زیر آورده شده است.

مبالغه در اندازه پیروزی، نیروی مکان، چرا باید برای ایفای نقش پول بگیرید، یک محیط کار شاد می تواند از باشگاه تفریحی چه بیاموزد و در آخرین فصل از بخش اول: چگونه گروهی از گروهی غریبه یک جامعه بسازیم.

در بخش دوم، عنوان الهام بخش برتری باشید مطرح می شود.

در این بخش که شامل چهار فصل است، ناسازه رهبری، بهتر از پول، همانند یک مذاکره کننده با گروگان گیران بیندیشید تا بتوانید بیش تر مجاب کننده،اثر گذار و انگیزه آفرین باشید و چرا بهترین مدیران تمرکزشان بر خویشتن است به خواننده توضیح داده شده است.

در بخش آخر که شامل دو فصل است، عناوین زیر بررسی می شود:

ببینید دیگران چه نیستند و در پرورش غرورمان، از دنیای ورزش و سیاست چه می توان آموخت.

در انتها نیز نتیجه گیری نهایی صورت می گیرد که سه اقدام کلیدی در راه ساختن محیط کاری استئنایی ارائه می شود.

در پیش گفتار این کتاب با تیتر داستان دو صورت غذا آمده است:

در چند کیلومتری جنوب خلیج سانفرانسیسکو و در قلب سیلیکون ولی(دره سیلیکون)، یک رستوران فریبنده هندی به نام بادل جا خوش کرده است.

مدیریت آن به عهده یک سرآشپز پرشور و نشاط چهل و یک ساله به نام عرفان داما می باشد که در برنامه کارش تنها سه گونه خوراک دارد و هر روز یکی از آن ها را عرضه می کند. بادل نخستین رستوران او است ولی از هم اکنون با یک حساب سرانگشتی، می بینیم که از پیروزی چشمگیری برخوردار بوده است. از همان روزهای آغازین کار، رستوران آن چنان شلوغ شده که ذخیره جا در آن دشوار است.

برخلاف روش بیش تر رستوران های سنتی هندی، هدف صورت غذاها منوی سرآشپز  عرفان داما ابهام زدایی از چگونگی تهیه خوراک های تازه وارد به جامعه آمریکا به کمک فهرست نمودن همه مواد تشکیل دهنده آنها است.

در تزئین رستوران هم که به صورت غرفه های دنج با پرده های آویزان تا محیط های باز در هوای آزاد و یک تالار هیجان آور به سبک فیلم های بالیوودی برای مهمانی های خصوصی سازماندهی شده، از نشان دادن چگونگی و برنامه های پخت خوراک ها استفاده شده است.

این کتاب با قیمت ۱۶۹۰۰ وارد بازار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز