خبرگزاری کار ایران

کنایه صریح وزیر احمدی‌نژاد به حدادعادل

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۱۲

بی‌اخلاقی و توهین به رئیس جمهور به معنای توهین به 24 میلیون ایرانی، دموکراسی و نظام است. این توهین و بی‌اخلاقی‌ها به نفر دوم نظام و نفر اول اجرایی کشور تحت هیچ شرایطی پذیرفته شده نیست.

پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم با اشاره به شعارها و توهین‌هایی که از سوی عده‌ای خودسر به رئیس جمهوری کشورمان در روز قدس صورت گرفت، گفت:‌ بی‌اخلاقی و توهین به رئیس جمهور به معنای توهین به 24 میلیون ایرانی، دموکراسی و نظام است. این توهین و بی‌اخلاقی‌ها به نفر دوم نظام و نفر اول اجرایی کشور تحت هیچ شرایطی پذیرفته شده نیست.

وی با انتقاد از سخنان حداد عادل مبنی بر اینکه توهین کنندگان به روحانی "مردم"بودند گفت: معتقدم دوربین‌ها و فیلم تمام افراد توهین کننده نیز موجود است.

 مگر در حمله به سفارت عربستان چه کسانی بودند؟نکند آن‌ها هم مردم بودند؟ زمانی که حمله کنندگان به سفارت را گرفتند مشخص شد که این افراد چه کسانی بودند. حتما اطلاع دارید که حمله کنندگان به سفارت عربستان از ساعت 3 بعدازظهر آماده شده بودند، آیا این مردم بودند؟ چگونه این رفتارهای زشت را به مردم نسبت می‌دهید! دوربین‌ها و سیستم‌های امنیتی برقرار است و باید سریعا توهین کنندگان شناسایی و با آن‌ها برخورد شود.

منبع: نامه نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز