خبرگزاری کار ایران

اخراج ملی‌پوش فوتبال اتریش به خاطر ازدواج

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۶۸

مدافع با تجربه تیم ردبول زالسبورگ به خاطر برپایی جشن ازدواج خود از تیم ملی اتریش برای همیشه کنارگذاشته شد.

آندرئاس اولمر که توسط مارسل کولر برای بازی مقدماتی جام جهانی با ایرلند، به تمرینات دعوت شده بود، به خاطر عدم توجه به این فراخوانی و نیز برپایی جشن ازدواج خود، امکان ادامه فعالیت در تیم کشورش را نخواهد داشت.

سرمربی تیم اتریش گفت:از سال 2002 تاکنون شرایط به گونه‌ای بوده که بعد از اتمام فصل باشگاهی،‌ به سرعت یک یا 2 مسابقه باشگاهی بعد از آن وجود داشته است.به همین خاطر بازیکنان همیشه آماده فراخوانی بوده‌اند.با این آگاهی وقتی بازیکنی بی‌توجهی می‌کند و جشن ازدواجش را در زمان برپایی اردوی تیم ملی، در نظر می‌گیرد، من به عنوان مسئول تیم ملی نمی‌توانم این بی‌اهمیتی را هضم و درک کنم. پس تا مادامیکه مربی تیم ملی باشم، چنین بازیکنی در تیمم فرصت حضور نخواهد داشت.

وی افزود:وقتی به عنوان بازیکن تیم ملی، در حالت آماده‌باش هستید، تمام تمرکز خود را برای تیم ملی می‌گذارید.این یک وظیفه است. نه این که در تعطیلات بسر ببرید و تصاویر خود را در شبکه‌های مجازی منتشرکنید.

اولمر که به این خاطر باعث ناراحتی سرمربی تیم کشورش شد، سابقه انجام 3 بازی در تیم ملی اتریش درکارنامه دارد.

منبع: پارس نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز