خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت ورزش و جوانان :

آقای قالیباف ، جوانان را دستمایه دروغ پردازیهای خود نکنید

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۴۸

معاون امور ساماندهی جوانان گفت : برخی نامزدهای ریاست جمهوری با دروغ پردازی و آدرس‌های غلط نیازهای جوانان را دستاویز متامع سیاسی خود قرار ندهند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رستمی در پی صحبت‌های شب گذشته محمدباقر قالیباف یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به صبح دیگر گفت :آقای قالیباف در برنامه تبلیغاتی خود اعلام کرد که بیش از یک میلیون نفر در صف تسهیلات ازدواج قرار دارند که این موضوع دروغی بزرگ در رقابت‌های انتخاباتی است و متاسفانه این نامزد ، جوانان را به عنوان دستاویز دروغ‌پردازی‌های خود علیه دولت قرار داده است .
 
وی افزود: علی‌رغم بروز مشکلات مالی فراوان دولت در سال 95 به بیش از یک میلیون نفر که متقاضی وام ازدواج 10 میلیونی بودند پرداخت کرده است و کسانی که در ماه‌های پایانی سال 95 تشکیل پرونده داده‌اند کمتر از 300 هزار نفر بوده که در پایان مراحل اداری دریافت وام خود قرار دارند.
 
رستمی با اشاره به لایحه بودجه سال 96 گفت: دولت مجدداً پرداخت وام 10 میلیون تومانی ازدواج را در لایحه بودجه امسال به مجلس پیشنهاد کرد و بعد از تصویب نمایندگان مردم به بانک‌ها ابلاغ شده است و متقاضیان سال 96 نیز از این وام 10 میلیون تومانی برخوردار خواهند شد.
 
وی با اشاره به اقدامات گسترده دولت در موضوع ازدواج جوانان، گفت: دولت در بخش جوانان اقدامات موثر و گسترده‌ای در بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ازدواج از قبیل وام 10 میلیون تومانی ساماندهی مسکن زوجین توسط خیرین مسکن ساز، مشاوره‌ها و آموزش‌های پیش از ازدواج زوجین و ارتقا سرمایه‌های اجتماعی اعتماد و احترام متقابل که سبب پایداری خانواده‌های تازه تشکیل شده ، انجام داده است .
 
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی و ایرانی در انتخابات و بازی نکردن با جامعه گفت: جامعه از سؤاستفاده‌ها خسته شده است و بهتر است کاندیداها به جای دروغ پردازی و ناامید کردن مردم به راهکارهای عملی و مدیریتی خود بیاندیشند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز