خبرگزاری کار ایران

تکنولوژی به موتورسواران پایتخت رسید

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۶۶

اولین اپلیکیشن درخواست پیک به صورت آنلاین راه‌اندازی شد تا موتورسواران پایتخت نیز به آخرین تکنولوژی روز تجهیز شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از امید ملی ایرانیان، الوپیک اولین و برترین ارائه دهنده خدمات آنلاین پیک موتوری در ایران است و هدف آن ایجاد شرایطی است که هر فرد به راحتی بتواند در هر زمان و هر مکان از خدمات ارسال مرسوله بهره‌مند شود. الوپیک شبکه گسترده‌ای از موتورسواران مورد اعتماد را تشکیل داده که توانسته‌اند در کنار هم مجموعه‌ای سریع، ارزان و قابل اعتماد ایجاد کنند.

«الوپیک» به عنوان اولین اپلیکیشن درخواست پیک به صورت آنلاین این قابلیت را به مشتری خود می‌دهد که ضمن درخواست پیک موتورسوار در هر مکان و هر جایی که هستَ مرسوله خود را تا زمان رسیدن به مقصد بر روی نقشه آنلاین رصد کند.

این اپلیکیشن با راهکارهایی جذاب توانسته توجه مخاطبان را جلب کرده و خیال آنها را از سالم رسیدن مرسوله به مقصد راحت کند.

درخواست پیک به تعداد نامحدود و رصد آنلاین پیک در هر لحظه در کنار قیمت مناسبی که برای هزینه درخواست‌ها در نظر گرفته شده، این اپلیکیشن را در مدتی کوتاه به یک اپلیکیشن محبوب تبدیل کرده است.

این نرم افزار مناسب گوشی‌های اندرویدی و ای او اس طراحی شده و به راحتی در بازارهای اینترنتی همچون  کافه بازار،google pley  و App store در دسترس عموم قرار دارد.

پس از نصب نرم افزار شما به راحتی می‌توانید با تعیین مبدا و مقصد سفر، به صورت آنلاین درخواست پیک بدهید. این نرم افزار پیش از ثبت درخواست هزینه سفر را به مشتری اعلام کرده و قابلیت پرداخت نقدی یا اعتباری و انتخاب پرداخت هزینه سفر با گیرنده مرسوله را دارد.

همچنین درخواست دهنده می‌تواند بدون تاکید بر بازگشت پیک تنها با فشار دادن یک دکمه این درخواست را نیز ثبت کند.

فروشگاه‌های انلاین، رستوران‌ها، سازمان‌ها، ادارات و هر فردی در هر کجای تهران که نیاز به پیک داشته باشد می‌تواند تنها با بهره‌مندی از اینترنت و دانلود نرم افزار به خواسته خود دست پیدا کند.

پس از ثبت درخواست موتور سوار با مشتری تماس گرفته و اطلاعات تماس وی نیز در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا علاوه بر رصد آنلاین مشتری به راحتی با موتور سوار ارتباط داشته و درخواست خود را تا مقصد رصد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز