خبرگزاری کار ایران

مصرف شامپو تریاک اعتیاد آور است

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۷۵

شامپوهای تریاک از اسانس تریاک تهیه می‌شود که می‌تواند منجر به اعتیاد در مصرف کننده شود.

به گزارش ایلنا، اخیرا وقتی وارد بازار می‌شویم محصولاتی به چشم می‌خورد که بدون داشتن استاندارد لازم به فروش می‌رسند و مردم هم بی‌خبر از بهداشتی بودن یا نبودن اقدام به خرید آنها می‌کنند.

در یک سال اخیر محصول جدیدی که وارد بازار شد، شامپوهایی بود که با نام شامپو تریاک به دست مشتریان می‌رسید و هنوز هم فروش آن ادامه دارد.

صالحی متخصص پوست و مو درباره این شامپوها می‌گوید: شامپو‌های تریاک که مدتی است در بازار به فروش می‌رسد از شهرهای مرزی به صورت غیر قانونی وارد بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه شامپوهای تریاک از اسانس تریاک تهیه می‌شوند افزود: سلامت این شامپوها مورد تایید نیست و در صورت استفاده، فرد دچار حساسیت‌های شدید پوستی و ریزش مو می‌شود.

این متخصص پوست و مو در ادامه با اشاره به اینکه در صورت استفاده، بوی تریاک در محیط پخش می‌شود گفت: بهتر است از مصرف این محصولات خودداری کنیم  چرا که عوارض آن گریبان‌گیر مصرف کننده می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین استفاده از شامپوهای تریاک می‌تواند منجر به اعتیاد در مصرف‌کننده شود که این موضوع می‌تواند ترفندی باشد برای قاچاقچیان موادمخدر که می‌خواهند اعتیاد را در جامعه گسترش دهند.

 منبع:میزان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز