خبرگزاری کار ایران

مردم در آستانه انتخابات شاهد تخریب رئیس‌جمهور هستند

حاکمیت قانون شعار و خواست مردم کشورمان در سال‌های اخیر بوده و از سران قوا و نهادهای حاکم نیز انتظار می‌رود در پاسخگویی به این خواسته بحق آحاد ملت، بجز بر مدار قانون عمل نکنند.

به گزارش ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار جهان اقتصاد با اشاره به اظهارات اخیر رییس قوه قضاییه درباره روابط این قوه با قوه مجریه، با تاکید بر لزوم توجه به قانون اساسی، اعلام کرد: سران قوا، قانون اساسی را دریابند.

او گفت: درحالی که ملت مسلمان ایران آماده می‌شوند تا در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز شوراهای شهر و روستا و همچنین انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، دریکی از شورانگیزترین عرصه‌های مشارکت عمومی حضور یافته و جلوه‌ای دیگر از حماسه‌آفرینی را تدارک ببینند، ملت شاهد تخریب نامزدهای احتمالی به‌ویژه دکتر روحانی، آن هم در سطوح بالای ارکان نظام است.

نماینده پیشین مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: در این هنگام که کشور نیازمند همدلی و اتحاد و پرهیز از هرگونه تنش است، این‌گونه اقدامات نمی‌تواند در راستای تحکیم وحدت ملی و تقویت اقتدار ملی تلقی شود؛ بلکه موجب دلسردی مردم خواهد بود.

این فعال سیاسی یادآور شد: درصورتی که تاکنون نگران ظهور خودسری بودیم و صدای پای آن‌را از دوردست می‌شنیدیم، متاسفانه امروز شاهد نقص قانون اساسی توسط صاحب‌منصبان رده بالای سه قوا هستیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم هم‌چنین یادآور شد: حاکمیت قانون شعار و خواست مردم کشورمان در سال‌های اخیر بوده و از سران قوا و نهادهای حاکم نیز انتظار می‌رود در پاسخگویی به این خواسته بحق آحاد ملت، بجز بر مدار قانون عمل نکنند.

پیرموذن در پایان تصریح کرد: بی‌تردید دستیابی به وحدت، وفاق ملی، پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور بجز از طریق پایبندی صادقانه به قانون اساسی و تلاش مستمر همگان برای اجرای تمام و کمال آن، به‌عنوان میثاق ملی، محور اتحاد، همبستگی و فصل‌الخطاب همه تفاوت دیدگاه‌ها، اختلاف‌نظرها و سلیقه‌ها در سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اداره امور کشور میسر نیست

کد خبر : ۴۵۲۴۱۶