خبرگزاری کار ایران

منتجب‌نیا:

هیچ استعفانامه‌ای را ننوشته‌ام/ماهیت حزب اعتمادملی وابسته به حضور کروبی است

قایم مقام حزب اعتمادملی گف: از نظر بنده و شخص آقای کروبی، در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان افراد حقیقی به احزاب ترجیح داده شدند و این موضوع به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و ادامه دادن به این روند به نابودی و از کار افتادگی احزاب اصلاح طلب می‌شود.

 به گزارش ایلنا، رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران، در تشریح وضعیت حزب اعتمادملی  گفت: مشکلات و اختلافات درون حزب حل شده است و شورای مرکزی به انسجام و اتحاد قبلی خود بازگشته است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در ادامه یادآور شد: در هر تشکلی یکسری اختلاف دیدگاه وجود دارد و این یک امر طبیعی است.

وی ضمن تکذیب استعفای خود از سمت قائم مقامی حزب اعتمادملی، اظهار کرد: بنده هیچ استعفانامه‌ای ننوشته بودم و هر خبری مبنی بر استعفای بنده از سمت قائم مقامی حزب اعتمادملی را تکذیب می‌کنم.

منتجب‌نیا در خصوص استعفای مهدی کروبی (دبیرکل حزب اعتمادملی) تشریح کرد: استعفای آقای کروبی به هیچ عنوان مورد تایید اعضای شورای مرکزی نیست و بنده بارها هم عرض کردم که ماهیت حزب اعتمادملی وابسته به حضور آقای کروبی است.

قائم مقام حزب اعتمادملی در ادامه بیان کرد: آقای کروبی انتقادات و نظراتی در مورد همکاری و تعامل حزب اعتمادملی و شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان داشتند؛ این انتقادات و اختلاف نظرها در خصوص نحوه‌ی همکاری احزاب اصلاح طلب با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بود. از نظر بنده و شخص آقای کروبی، در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان افراد حقیقی به احزاب ترجیح داده شدند و این موضوع به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و ادامه دادن به این روند به نابودی و از کار افتادگی احزاب اصلاح طلب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اختلاف نظرها باعث شد برخی از احزاب مستقل اصلاح طلب برای خودشان کمیته‌ی انتخاباتی تشکیل دهند و جدا از شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اقدام کنند. این اقدامات باعث شد کسانی که در راس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان هستند، در رفتار و اعمال خود تجدید نظر کنند و نگاه جدی تری به موضوع تحزب داشته باشند.

کد خبر : ۴۴۳۷۱۸