خبرگزاری کار ایران

راهی ساده برای تغییر دکوراسیون

این اپلیکیشن شرایطی را فراهم می‌کند تا شما ایده‌هایی که در ذهن دارید را به کمک امکانات Planner 5D به شکل نقشه سه و دو بعدی روی گوشی یا تبلت خود پیاده و در مرحله بعد نیز این ایده‌ها را اجرا کنید.

به گزارش ایلنا به نقل از ایران؛ بیش از دو ماه و نیم به پایان سال 95 زمان باقی نمانده است. اگر خیلی اهل برنامه‌ریزی باشید حتماً از همین الان فکرهایی در ذهن دارید که برای سال جدید چه تغییراتی در خانه خود ایجاد کنید.

در واقع بجز خانه تکانی معمول در پایان سال بسیاری تصمیم می‌گیرند دکور خانه خود را نیز به صورت کامل تغییر دهند.

از راه‌های گوناگونی می‌توانید دست به تغییر دکوراسیون خانه خود بزنید. شاید فکر کنید کمی برای شروع به ایجاد این تغییرات برای سال جدید زود باشد اما برای به نتیجه رسیدن ایده‌هایتان و ایجاد یک انقلاب در خانه شاید دو ماه باقی مانده از سال هم کم باشد.

یکی از پیشنهاد‌های کمکی که می‌توانیم به شما بدهیم تا از طریق آن برای تغییر دکوراسیون خانه خود کمک بگیرید استفاده از اپلیکیشن Planner 5Dاست.

این اپلیکیشن شرایطی را فراهم می‌کند تا شما ایده‌هایی که در ذهن دارید را به کمک امکانات Planner 5D به شکل نقشه سه و دو بعدی روی گوشی یا تبلت خود پیاده و در مرحله بعد نیز این ایده‌ها را اجرا کنید.

این برنامه دسته ‌بندی‌های دقیق آیتم‌های مورد نیاز برای طراحی‌های داخلی و خارجی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد تا آنها بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، جذاب‌ترین ایده‌های ذهنی خود را پیاده‌سازی کنند.

اگر یک هدست واقعیت مجازی هم داشته باشید کارتان راحت‌تر می‌شود چرا که می‌توانید با این وسیله در راستای اجرای دقیق مدل طراحی شده در برنامه گام بردارید.

Planner 5D کاتولوگ‌های طراحی گوناگونی در اختیارتان می‌گذارد تا به کمک آنها ایده بگیرند. این اپلیکیشن شما را قادر می‌کند تا انواع وسایل خانگی یا اداری را برای طراحی‌های خود انتخاب و در محیط طراحی خود به کار ببرید و یک تصویر ذهنی از ایده‌ای که در ذهن دارید را ببینید.

این اپلیکیشن در دو نسخه رایگان و پولی دراختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید، ویندوز فون و IOS قرار گرفته است. اگر تصمیم به دریافت نسخه رایگان Planner 5D دارید اصلاً نگران محدودیت‌های خدمات آن نباشید چرا که در این نسخه هم شما به 150 نمونه طراحی برای تغییر دکوراسیون خانه خود دسترسی دارید. امکانات این برنامه از طریق سایت www. planner5d.com دردسترس است.

کد خبر : ۴۴۲۵۰۱