خبرگزاری کار ایران

واکنش عضو جبهه پایداری به احتمال نامزدی الهام

«جریان کلی اصولگرایی منافع نظام، رای‌آوری و شایسته‌سالاری است و این که این گزینه را احمدی‌نژاد حمایت کند یا نکند، مهم نیست. اگر انتخاب درست باشد، احمدی‌نژاد و هر کس دیگری باید در همان راستا حرکت کند.»

به گزارش ایلنا، مجتبی ذوالنور، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرآنلاین با تاکید بر این که پیش‌بینی ما این است که اصولگرایان به یک کاندیدا خواهند رسید، گفت: مهم این است که وحدت در جهت حمایت از یک نفر باشد یعنی ممکن است چهره‌ای که انتخاب می‌شود، از هر طیفی از جریان اصولگرایی باشد، آن چیزی که مهم است وحدت گفتمانی به نمایندگانی از یک فرد است.

او با بیان این که در حال حاضر زمینه این وحدت گفتمانی فراهم است، بیان کرد: روند وحدت اصولگرایان کاملا مثبت است. در واقع دود سفید از دودکش اردوگاه اصولگرایان برای وحدت بلند شده است.

این چهره نزدیک به جبهه پایداری در مورد زمزمه‌های مطرح شده مبنی بر احتمال کاندیداتوری الهام و رستم قاسمی گفت: تا وقتی که اصولگرایان به وحدت نرسیده‌اند، اینها فقط گمانه‌زنی است.

او درباره انتقادها از سهم‌خواهی برخی جریانات اصولگرا همچون پایداری‌ها نیز اظهار داشت: اگر وحدتی بین گروه‌های اصولگرا شکل بگیرد، همه گروه‌ها باید به این وحدت پایبند باشند و سهم‌خواهی دیگر مطرح نخواهد بود؛ چرا که تجربه عقلی و حکم عقلی اقتضاء می‌کند که اصولگرایان به وحدت برسند و هرگونه وحدت‌شکنی خلاف منطق عقلی است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس در مورد احتمال به وحدت رسیدن اصولگرایان حول کاندیدای نزدیک به احمدی‌نژاد گفت: ممکن است برخی این گونه فکر کنند ولی حرکت جریان کلی اصولگرایی به این سمت نیست. جریان کلی اصولگرایی منافع نظام، رای‌آوری و شایسته‌سالاری است و این که این گزینه را احمدی‌نژاد حمایت کند یا نکند، مهم نیست. اگر انتخاب درست باشد، احمدی‌نژاد و هر کس دیگری باید در همان راستا حرکت کند.

او خاطرنشان کرد: معیار انتخاب گزینه نزدیکی به افراد نیست بلکه معیار شایسته‌سالاری است و اگر این معیار رعایت شود، همه افراد باید به تشخیص خودشان از او حمایت کنند.

کد خبر : ۴۳۱۸۰۹