خبرگزاری کار ایران

گلایه رییس دانشگاه امیرکبیر از کسری بودجه طرح‌های عمرانی

رئیس دانشگاه امیرکبیر روند اجرای پروژه‌های عمرانی این دانشگاه را کُند توصیف کرد و گفت: حداقل 100 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره این دانشگاه اعتبار نیاز است که تنها 20 میلیارد آن برای سال‌جاری در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ایسنا، سیداحمد معتمدی با اعلام این مطلب درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی دانشگاه امیرکبیر، اظهار کرد: متاسفانه کسری بودجه روند اجرای طرح های عمرانی دانشگاه را کند کرده و در سال جاری حرکت جدی در پیشبرد این پروژه‌ها نداشته‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر مرحله نهایی احداث ساختمان دانشکده شیمی و مدیریت دانشگاه امیرکبیر با کمک اعتبار اختصاصی دانشگاه در حال انجام است و این پروژه طی یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

رییس دانشگاه امیرکبیر در پایان با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره دانشگاه امیرکبیر حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار داشت: اگرچه اجرای طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره در دانشگاه امری زمان‌بر است اما برای سال جاری حدود 20 میلیارد تومان بودجه برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است که در صورت اختصاص این مبلغ تا حدود زیادی مشکلات ما برطرف خواهد شد.

کد خبر : ۴۲۵۶۱۵