خبرگزاری کار ایران

(تصاویر) بدشانس‌ترین برنده‌های جهان

همه ی ما ایرانی ها حتما ضرب المثل " باد آورده را باد می بره " را شنیده ایم، یک همچین مثلی در آن ور آب برای برنده های لاتاری صدق می کند. کسانی که گویا بعد از برنده شدن مقدار زیادی پول از لاتاری زندگیشان به جای خوب شدن رو به بد شدن می رود.

به گزارش ایلنا،‌ همه ی ما ایرانی ها حتما ضرب المثل " باد آورده را باد می بره " را شنیده ایم، یک همچین مثلی در آن ور آب برای برنده های لاتاری صدق می کند. کسانی که گویا بعد از برنده شدن مقدار زیادی پول از لاتاری زندگیشان به جای خوب شدن رو به بد شدن می رود، ولی جالبی قضیه آن است که این بدشانسی مختص لاتاری نیست.

بردلی هاردینسون:

در سال ۲۰۱۴ در یک مسابقه ی دونات خوری که توسط نیروهای پلیس برای آگاهی بخشی در مورد جرم و جنایت برای مردم انجام شده بردلی هاردینسون با بلعیدن ۸ دونات در دو دقیقه برنده ی این مسابقات شد. بعد از این پیروزی او به جای دریافت جایزه بازداشت شد! گویا بردلی هاردینسون مظنون شماره یک دو دزدی بوده است و پلیس مدت ها بوده که به دنبال او بوده ولی نمی توانسته او را دستگیر کند، با حضور او در این مسابقه پلیس با تعجب او را دستگیر می کند، البته معلوم نشد که او از این که تحت تعقیب بوده بی خبر بوده و یا می خواسته با حضور در این مسابقه به پلیس دهن کجی کند.

hardison

 

تیموتی بردلی:

وقتی تیموتی بردلی، بوکسور حرفه ای، متوجه شد که که برای مسابقه ی فینال رقیب منی پاکوئیاس شده از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید، یک رقابت با یک حریف سرشناس و کسب درآمد ۵ میلیون دلاری در صورت برد. وقتی این مسابقه شروع شد به نظر می رسید که همه چیز به نفع پاکوئیاس است ولی با پایان مسابقه دوتا از سه داور بردلی را برنده اعلام کردند، این بزرگترین پیروزی بردلی ولی آنگونه که بردلی انتظار داشت پیش نرفت، خشم مردم از برد او چنان زیاد بود که کم کم مزاحمت ها برای او و خانواده اش شروع شد و به تهدید هم رسید! او از آن دوران به عنوان تاریک ترین دوران زندگی اش  یاد می کند.

bradley

 

دنیس روسی:

در ژانویه ۱۹۹۷ خانواده ی راسی بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک از هم می پاشد. دنیس راسی به طور ناگهانی درخواست طلاق می دهد و شوهرش از همه جا بی خبر با ادعای اینکه زندگی آنها پر از عشق بوده و هیچ مشکلی هم نداشته اند تن به این طلاق می دهد. بعد از دوسال در سال ۹۹ با رسیدن یک نامه ی اشتباهی به دست توماس راس ماجرا برای او آشکار می شود، این نامه که از یک شرکت لاتاری و به آدرس قبلی دنیس راس ارسال شده بود حاوی اطلاعاتی بود مبنی بر اینکه دنیس راس چند روز قبل از درخواست طلاق برنده ۱۳۳۶۰۰۰ دلار پول شده بوده است. توماس راس سریعا یک پرونده بر ضد همسر سابقش تشکیل می دهد مبنی بر اینکه او باید در هنگام طلاق این پول را با او شریک می شده و دادگاه هم به سود او تمام می شود و همه ی ۱۳۳۶۰۰۰ را از آن خود می کند! دنیس راس هم شوهرش را از دست می دهد و هم پولش را!

rossi

 

پاتریک کولتر:

 کنسول Wii شرکت نینتندو مطمئن کنسولی نیست که بخواهید برای دست و پا بشکنید یا بمیرید ولی گویا بر عکس ادعا نگارنده در این جمله این کنسول باعث مرگ خیلی ها شده است! در سال ۲۰۰۷ در ماساچوست آمریکا کلیسای World of Life Fellowship با همکاری لیگ هاکی آمریکا مسابقه ای بین دو تیم هاکی ترتیب دادند. بعد از اتمام مسابقه هاکی بازی هایی با هدایای ارزنده برای اعضای کلیسا اجرا شد که در یکی از این بازی ها پاتریک کولتر ۱۴ ساله توانست برنده ی یک دستگاه Wii شود. او از خوشحالی برای دریافت جایزه به زمین مسابقه رفت تا لحظاتی بعد بر روی زمین سرنگون شود. گویا او مشکل قلبی داشته و هیجان ناشی از این برد برای بدنش زیاد بوده است. او در بیمارستان جان می سپارد.

Wii

 

کاترین کاندو:

کاترین کاندو ۱۹ ساله دانشجوی پزشکی اهل اکوادور بود که به عنوان کار پاره وقت به عنوان مدل فعالیت می کرد. او در سال ۲۰۱۴ با شرکت در مسابقه ی دختر شایسته ی این کشور برنده ی مسابقه می شود و به عنوان جایزه از یک اتومبیل جدید، یک تبلت و عمل جراحی لیپوساکشن بهره مند می شود. او که به این عمل اعتقادی نداشت دو جایزه ی اول را می گیرد و به زندگی روزمره ی خود مشغول می شود، ولی دکتر "گوستاو بر" که این جایزه از طرف او به شدت به او اصرار می کند که عمل را انجام دهد، بالاخره بعد از ماهها اصرار و با قول استخدام کاترین کاندو در بیمارستان، کاندو راضی می شود که عمل را انجام دهد. او در حین عمل به خاطر بی دقتی دکتر جان خود را از دست می دهد و دکتر "بر" هم دستگیر می شود.

Catherine-Cando

 

فرانک هایس:

یک تربیت کننده ی اسب و سوارکار اسب دوانی بود که از سال ۱۹۰۰ فعالیت خود را در این حوضه شروع کرده بود. او در سال ۱۹۲۲ مهلتی پیدا کرد تا در یکی از بهترین زمین های سوارکاری در نیویورک مسابقه دهد. او با اسب خودش Sweet Kiss در این مسابقه شرکت کرد که با توجه به شرایط بسیار خوب اسبش به نظر می آمد که شانس خوبی هم برای پیروزی داشته باشد و همین اتفاق هم می افتد، او در مسابقه برنده می شود ولی وقتی جمعیت برای تبریک به او نزدیکش می شود متوجه می شود که او مرده است! گویا او در میانه ی مسابقه سکته ی قلبی می کند و می میرد و اسبش خود را به خط پایان می رساند! نام او به عنوان تنها اسب سواری که بعد از مرگ برنده ی مسابقه شده است در کتاب گینس ثبت شده است!

hayes

 

یونگ:

به گزارش گروه اخبار عکس،آقای یونگ یک غرفه دار ساده ی نودل بود که در سن ۶۲ سالگی در حالی که روزنامه را برای برنده های لاتاری ۴ رقمی چک می کرد متوجه شد که کد ساده ی او یعنی ۱۲۳۴ برنده ی جایزه ی دوم لاتاری شده است. مشخص نیست که این جایزه دقیقا چه مقدار در می آمده ولی بر حسب لاتاری های قبلی این جایزه چیزی در حدود ۵۰۰ دلار بوده است، جایزه ای تقریبا ناچیز ولی نه برای آقای یونگ، او که با خوشحالی تمام داد و بیداد میکرد بعد از چند دقیقه سکته می کند و در غرفه ی خود می میرد! بیچاره آقای یونگ که حتی نتوانست پولی را که برنده شده بود در دستانش بگیرد!

lottery

 

کد خبر : ۴۱۷۴۵۲