خبرگزاری کار ایران

گاف رسانه‌ای شهرداری / اتهام‌زنی شهرداری تهران به کارشناس بازرسی کل کشور

دقایقی پیش سایت شهرنوشت، وابسته به شهرداری تهران خبری منتشر کرد با این عنوان « اعتراف کارشناس ارشد سازمان بازرسی: ما فقط سوال مطرح کردیم/اغلب اسامی و پلاک های ثبتی اعلام شده اساسا صحت ندارد».

به گزارش ایلنا به نقل از معماری نیوز، دقایقی پیش سایت شهرنوشت، وابسته به شهرداری تهران خبری منتشر کرد با این عنوان « اعتراف کارشناس ارشد سازمان بازرسی: ما فقط سوال مطرح کردیم/اغلب اسامی و پلاک های ثبتی اعلام شده اساسا صحت ندارد».

در این خبر، به نقل از نادر خاقانی، کارشناس سازمان بازرسی نوشت: «ما فکر نمی کردیم این گزارش این همه جنجال به پا کند [...] حقیقت این است که ما فقط سوال مطرح کردیم و در پاکت شخصا مفتوح فرمایید برای شهرداری فرستادیم.

ما بر اساس جایگاه آن فرد بصورت میدانی تحقیق نکردیم و در بررسی های بعدی با اسناد جدید متوجه شدیم که فهرست اولیه ما مخدوش است و بسیاری از این اسامی و پلاک های ثبتی اعلام شده اساسا صحت ندارد».

بلافاصله پس از انتشار این خبر؛ نادر خاقانی در گفت‌وگو با سایت مشرق گفت: «بنده مصاحبه ای با رسانه ها درباره پرونده املاک شهرداری تهران نداشته ام و تمام نقل قول های منتشره را تکذیب می کنم».

این اتفاق گرچه نوعی «گاف رسانه‌ای» از سوی سایت وابسته به شهرداری تهران به نظر می‌رسد اما در واقع نشان می‌دهد پشت پرده اتفاقاتی در جریان است و شهرداری تهران سعی دارد اصل مسئله را انکار کند. 

کد خبر : ۴۰۵۸۹۱