خبرگزاری کار ایران

168 هکتار از شهرک های صنعتی قزوین تحت پوشش فضای سبز

کد خبر : ۳۹۵۱۹۵

قزو.ین- ایلنا :براساس گزارش کارو.کارگر:مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: از مجموع یک هزار 686 هکتار از مساحت فاز عملیاتی، بیش از 168 هکتار از اراضی صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان زیر پوشش فضای سبز قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین؛ عبدالقهار ناصحی در مراسم درختکاری در شهرک صنعتی حکیمیه افزود: در حال حاضر از مجموع یک هزار و 686 هکتار از مساحت فاز عملیاتی شهرک ها و نواحی صنعتی، بیش از 168 هکتار از اراضی صنعتی زیر پوشش فضای سبز قرار دارد که شامل 239 هزار اصله نهال و 6.5 هکتار گلکاری و چمنکاری می باشد که در شهرک صنعتی حکیمیه 10 هکتار فضای سبز ( شامل 10 هزار اصله نهال ) ایجاد شده است.

ناصحی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز و حفاظت از محیط زیست در شهرک ها و واحدهای صنعتی گفت: طبق قراردادفی مابین شرکت و صاحبان سرمایه مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی 15درصد از مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و 10درصد از اراضی در اختیار شهرک ها و نواحی صنعتی طبق تعهدات این شرکت بایستی زیر پوشش فضای سبز قرار گیرد، که این مهم با همکاری و تلاش سرمایه گذاران عزیزمحقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته، در سال آینده نیز بیش از 10 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان زیر پوشش فضای سبز قرار می گیرند.

هم اکنون تعداد 11 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی حکیمیه منعقد شده که از این تعداد 4 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال و اشتغالزایی 50 نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.

.شایان ذکر است؛ این مراسم همزمان با هفته منابع طبیعی و با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان و جمعی از مسوولین بویین زهرا برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز