خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

دولت یازدهم به تراژدی هسته‌ای پایان داد

دبیرکل خانه کارگر گفت: دولت یازدهم به تحریم‌ها و یک تراژدی به نام مذاکرات هسته‌ای پایان و جامعه را از نگرانی درباره آینده کشور نجات داد.

علیرضا محجوب در گفت‌و‌گو با ایرنا٬ اظهار داشت: انتخابات به طور ذاتی شور و نشاط دارد و مسئولان نباید کاری کنند که این شادابی سلب شود.

وی ادامه داد: در صورتی که روند ثبت نام‌ها، برگزاری، رسیدگی به شکایات خوب باشد، قطعا انتخابات با نشاطی را شاهد خواهیم بود.

نماینده مجلس نهم مهم‌ترین اقدام دولت روحانی را بستن پرونده تحریم‌های هسته‌ای دانست و گفت: دولت یازدهم به تحریم‌ها و یک تراژدی به نام مذاکرات هسته‌ای پایان و جامعه را از نگرانی درباره آینده کشور نجات داد از این رو باید بار‌ها از رئیس جمهور تشکر کرد.

وی هجمه‌های صورت گرفته علیه روحانی و هاشمی را ناشی از خطای فکری منتقدان دانست و تصریح کرد: روحانی از زمان نامزدی مورد هجمه‌های غیرمنصفانه قرار گرفت در حالیکه مظلومیت خمیرمایه و ضمیر کابینه وی است، مظلومیت هاشمی هم از یک دهه گذشته زبانزد است.

محجوب دلیل این هجمه‌ها را درک سیاسی نادرست شرایط کشور توسط عده‌ای دانست و ابراز امیدواری کرد این درک بیشتر شود تا تخریب‌ها از بین برود.

وی وضعیت مطبوعات در دولت‌های نهم و دهم را با دولت یازدهم غیرقابل مقایسه دانست و گفت: این دولت تاکنون در مسیر تضمین و تامین فضا برای مطبوعات حرکت کرده است.

محجوب در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری درباره آزادی بیان افزود: بشیر و نذیر باید شیوه رئیس جمهور باشد، وی انتقاد کرد اما تخریبی انجام نداد.

به گفته وی، آنهایی که خود در گذشته به دهان مردم برچسب می‌زدند، اکنون به روحانی اتهام می‌زنند.

کد خبر : ۳۲۹۱۲۲