خبرگزاری کار ایران

تلاش یک زن آمریکایی برای پیوستن به داعش

کد خبر : ۲۶۳۲۹۵

یک روز پس از بازداشت دو زن نیویورکی به اتهام تلاش برای ساخت بمب دست ساز به منظور حمله ترویستی در آمریکا ، یک زن سی ساله در ایالت فیلادلفیا به تلاش برای پیوستن به گروه ترورسیتی داعش در سوریه متهم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد مرکزی خبر، یک روز پس از بازداشت دو زن نیویورکی به اتهام تلاش برای ساخت بمب دست ساز به منظور حمله ترویستی در آمریکا ، یک زن سی ساله در ایالت فیلادلفیا به تلاش برای پیوستن به گروه ترورسیتی داعش در سوریه متهم شد.

به گفته مقامات قضایی آمریکا وی همچنین به تلاش برای حمایت مالی از گروه تروریستی داعش در سوریه متهم شده است .

به گفته همین منبع خبری چنانچه جرم این زن آمریکایی قطعی شود وی به پانزده سال زندان محکوم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه و به گفته مقامات قضایی این متهم با ارسال عکس و فیلم های ویدئویی حمایت خود را از گروه ترورسیتی داعش اعلام کرده و به آنها وعده کمک مالی داده است.

این متهم قصد داشت با درخواست صدور گذرنامه در چهارم فوریه گذشته ، پس از خروج از آمریکا، از طریق اسپانیا و ترکیه به گروه تروریستی داعش در سوریه بپیوندد.

سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در فوریه گذشته اعلام کردند حدود بیست هزار خارجی در سراسر جهان از جمله بیش از صد و پنجاه آمریکایی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به سوریه سفر کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز