خبرگزاری کار ایران

دام شیطانی برای دختر فراموشکار

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۵۳۰

سه پسر شرور که با ربودن دختر فراموشکار، نقشه شیطانی خود را اجرا کرده بودند، نمی‌دانستند فراموشی او لحظه‌ای است و مشخصات آدم‌ربایان را به پلیس می‌دهد.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از روزنامه جام جم؛ اوایل هفته گذشته مرد میانسالی همراه دختر بیست و دو ساله‌اش با مراجعه به پلیس مشهد، راز اقدامات مجرمانه سه پسر شرور را فاش کرد.

او به ماموران گفت: دخترم مبتلا به بیماری فراموشی لحظه‌ای است و زمانی که دچار فراموشی می‌شود همه چیز از خاطرش پاک شده و کسی را نمی شناسد؛ البته بعد از مدتی دوباره به حالت عادی بازگشته و همه چیز را به خاطر می آورد.

مریم دیروز برای خرید از خانه خارج شد و در میان راه، دوباره همه چیز را فراموش کرد. دخترم سراغ یک راننده پیکان رفته و از او درخواست کمک می‌کند او را به کلانتری برده تا خانه را پیدا کند.

وی ادامه داد: راننده نیز از وضع دخترم سوءاستفاده کرده و او را به خانه‌ای برده و همراه دو همدستش مورد آزار و اذیت قرار داده و در خیابان رها کرده بودند. مریم وقتی به حالت طبیعی بازگشت، خود را به خانه رساند و موضوع را برای من تعریف کرد.

ماموران سپس به تحقیق از دختر جوان پرداختند که او هم اظهارات پدرش را تائید کرد و مشخصات متهمان را در اختیار پلیس قرار داد. تیمی از ماموران طرقبه و شاندیز، با اطلاعاتی که به دست آورده بودند، به تحقیق در این رابطه پرداخته و موفق شدند متهمان را شناسایی کنند.

عصر روز چهارشنبه سه پسر جوان در سه عملیات جداگانه دستگیر شده و در بازجویی، به ربودن دختر فراموشکار اعتراف کردند.

سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این رابطه گفت: تحقیقات از متهمان برای شناسایی دیگر جرایمشان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز